اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

در سال 2014 ، هریسون در حالی که تکه ای از گلگیر خود را خاموش می کرد ، هنگام جمع کردن وسایل برای جشن تولد خود ، دوچرخه خود را سوار می کرد و او را به یک توری با سرعت بالا می فرستاد. به سرعت فکر می کرد ، با پریدن از دوچرخه خود از قایق سواری به ترافیک خودداری کرد و هنوز هم قبل از عزیمت به بیمارستان به مهمانی رفت و در آنجا یاد گرفت که دست شکسته دارد.

هریسون هیچ غریبی برای خراب کردن نیست ، در سال 2011 ، وی در خبری از دست دادن در باران هنگام سواری بین وگاس و سن دیگو بود. شاید وقت آن رسیده که شروع به pawning دوچرخه ها کنیم.

گسترش بزرگ پاون استارز
ستاره های پیاده

تلویزیون واقعیت می تواند ناخوشایند باشد ، بنابراین اعتباری به دلیل هریسون برای اعتصاب در حالی که آهن گرم است و استفاده از شهرت وی به عنوان پایه و اساس یک امپراتوری تجاری است که اکنون شامل "Pawn Plaza" است ، یک مرکز خرید ساخته شده از ظروف حمل و نقل قدیمی است که در کنار آن قرار دارد. درب فروشگاه

اما غلتک مرکز خرید spinoff کمی سنگین بوده است. اندکی پس از باز کردن درهای خود ، پاون پلازا در سال 2016 پنج مستاجر را تنها ترک کرد. یکی از این مستاجران ، پل وینشتاین ، مالک یخ ایتالیایی ریتا بود که به KTNV گفت که با وعده های غیرواقعی از ترافیک پای سنگین ، احساس "کمر و خیانت" کرده است. وینشتین همچنین می گوید که وی پس از دو برابر شدن پاون پلازا ، اجاره وی "مجبور به بیرون کشیدن" شد و "دانستن اینکه این (اجاره) بیشتر از چیزی است که ما یک ماه می کردیم".

در گفتگو با KTNV (از طریق Eater Vegas) ، هریسون با صحبت های جانبی خود به عنوان صاحبخانه مسائل را مورد بررسی قرار داد و گفت: "من برای هر مستاجر که داشته ام بالاتر و فراتر رفته ام." هریسون همچنین با ذکر خاص وینشتین ، گفت: "من چند نفر در حال بیرون رفتن بودم. یک نفر در حال دریافت خبر بود و می گوید این تقصیر من است. ... چیزی در ساخت آن وجود ندارد و آنها خواهند آمد. فقط وجود ندارد. " و نوع هریسون نکته ای دارد ، اینطور نیست؟ اگر نمی توانید یخ ایتالیا را در وسط بیابان بفروشید ، این تقصیر صاحبخانه شماست؟

چملی قربانی فریب مرگ در اینترنت شد
چملی

بسیاری از افراد مشهور در معرض فریب های مرگ به صورت آنلاین هستند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها هر نوع کشش واقعی را به خود می گیرند. به هر دلیلی ، با این حال ، هنگامی که اینترنت به طور تصادفی تصمیم می گیرد که Chumlee از Pawn Stars مرده باشد ، بسیاری از مردم آن را باور دارند.

طبق گفته اسنوپز ، اولین باری که درگذشت Chumlee در سال 2013 درگذشت ، هنگامی که سایت مشکوک اینترنتی Chronicle گزارش داد که وی از "مصرف بیش از حد ماری جوانا" درگذشت. نه تنها مرگ از این طریق ممکن نیست بلکه کاملاً ساخته شده است. اسنوپز همچنین گزارش کرده است که کمتر از یک سال بعد ، سایت دیگری به نام eBuzzd ، به زودی Chumlee را مرده اعلام کرد ، این بار از سکته قلبی. این گزارش به ویژه با توجه به اینکه گوسفند دوست داشتنی زندگی او را به طرز چشمگیری تغییر داده و در این زمان در حال رژیم گرفتن و ورزش بود بسیار جالب توجه بود. احتمالاً در پاسخ به شایعات درگذشت او ، چملی توئیت کرد: "ممکن است ما زنده بمانیم ، ثروتمند برای همیشه."

پیرمرد در سال 2018 درگذشت
ریچارد "پیرمرد" هریسون و ریک هریسون گتی ایماژ

متأسفانه ، هیچ کس برای همیشه زنده نمی ماند ، با وجود آرزوی دلخواه چملی. در 25 ژوئن 2018 ، TMZ گزارش داد که ریچارد هریسون ، که بیشتر مورد علاقه طرفداران این نمایش با عنوان "پیرمرد" است ، در سن 77 سالگی درگذشت. پسرش ، ریک هریسون ، این خبر را به جهانیان داد: " هریسون "پیرمرد" صبح امروز درگذشت و در محاصره اشخاصی بود که او دوست داشتند. او توسط خانواده ما ، تیم در Gold & Silver Pawn و طرفداران بسیاری از او در سراسر جهان از دست خواهد داد.

"او قهرمان من بود و من خوشحال شدم که پدر بزرگ خود را به عنوان" پیرمرد "بسیار خونسردی بدست آوردم."

البته بدون پیرمرد ، ما هرگز به هیچ وجه ستاره های پاون نخورده ایم. ریچارد هریسون در اوایل دهه 1980 ، فروشگاه طلا و نقره پیون در لاس وگاس را با پسرش ریک افتتاح کرد. او حتی به عنوان ساکن مغازه پیرمرد ، یکی از مهمترین دلایل موفقیت فروشگاه - و نمایش - جلوی و مرکز بود.

نمایش یک نمایش بین المللی است
ریک هریسون

Pawn Stars که اکنون به 38 زبان ترجمه شده و در 150 کشور پخش شده است ، یک اثر بین المللی است. در حقیقت ، هریسون ادعا می کند که وی "در بوئنوس آیرس ، فیلیپین ، کوالالامپور ، دهلی نو" توسط مردم جابجا شده است. "و افزود:" در همه جای دنیا مردم نمایش را می شناسند. " بچه ها حتی در سال 2013 یک تور آسیایی را انجام دادند که در طی آن ، لاس وگاس اکنون گفت که "به نظر می رسد که مثل بیتل دوباره به آنها ملحق شده اند". طبق گفته های OKJ Discoveries ، طرفداران ساعت ها در برنامه های مختلف ملاقات و خوش آمدگویی با حضور هریسون و پسرش کوری "بیگ هاس" هریسون صف آرایی کردند تا این فرصت را داشته باشند تا به ستارگان واقعیت نگاه کنند. بسیار جالب توجه است که فکر کنید یک برنامه تلویزیونی می تواند یک زن و شوهر از یک فروشگاه پیاده رو به مگاستارها به موازات افسانه های راک اند رول تبدیل کند.

آنها توسط عوامل اصلی تلویزیون خود شکایت کردند
ستاره های پیاده

در حالی که تجارت پیاده می تواند به عنوان یک بازی کثیف تلقی شود ، صنعت سرگرمی در کنار آن قرار دارد ، به خصوص در دنیای برهنه نمایش مشهور. در سال 2012 ، هر سه هریسون و همچنین چملی توسط مدیر سابق خود شکایت شدند. در همین حال ، این شبکه توسط آژانس استعدادیابی که نماینده آنها بود ، Venture IAB شکایت کرد. طبق گزارش TMZ ، مدیر سابق آنها ، وین جفریز ادعا کرد

که خدمه پاون استارز پس از گرد و غبار در مورد واکنش آنها به نمایش اسپینوف A & E ، Cajun Pawn Stars ، او را رها کردند. دادخواست Venture IAB ادعا کرد که اعدام کنندگان History Channel با عامل دیگری برای فریب بچه ها از آنها کار کرده اند. جفری به دنبال "خسارت نا مشخص" بود ، اما Venture IAB به "بیش از 5 میلیون دلار" از "دادخواست" شکایت کرد.

به نظر می رسد که دعوی Venture سرانجام برکنار شد و به نظر می رسد که هریسون توسط درام قانونی محاکمه نشده است. هریسون وقتی از لباس جفریس سؤال شد ، به فاکس نیوز گفت: "هرچه پول بیشتری بدست آورید ، تعداد دفعاتی که مردم از شما شکایت می کنند ، مردم همیشه می روند ... سرانجام به دنبال چیزی برای شما شکایت می کنید."

توصیه شده
بعدی
زمانهایی که ستاره های پیون پاره شدند
ستاره های پیاده
توسط Looper Staff / 12 ژوئن 2017 9:00 EST / بروزرسانی شده: 25 ژوئن 2018 10:31 صبح EST

به نظر می رسد که بچه های Pawn Stars همه آنها را در فروشگاه مشهور جهانی طلا و نقره پیاده در نوار لاس وگاس می شناسند. از مشکلی گرفته تا سکه ، عکسهای تبلیغاتی گرفته تا اتومبیل ، این تیم دارای پول و کاریزما است تا مشتریان و تماشاگران تلویزیون را از سراسر جهان ووی کند. مجموعه واقعیتها معاملات و پویایی های خانوادگی را در بین سه نسل از مردان هریسون ، دوست خانواده Goofball آنها و یک لیست از متخصصان موضوع مستند می کند. این یک کانال مشترک برای کانال تاریخ بوده است ، اما موفقیت در تجارت به معنای کمال نیست.

الماس بدترین دشمن فروشگاه مغازه پیاده است
ریک هریسون

در یک بخش History Channel در سال 2010 ، ریک هریسون درباره زمان تقلب توسط بهترین دوست دختر صحبت کرد. مردی با کت و شلوار تیز به دنبال پیاده کردن یک جفت گوشواره الماس بود. هریسون تمام سؤالات درست را پرسید. فروشنده تمام جواب های درست داد و حتی رسید هم داشت. هریسون بیش از 40،000 دلار چنگال زد. سه روز بعد ، پلیس حاضر شد. جواهرات به سرقت رفت. قربانی الماسهای خود را پس گرفت و مجرم قیمت آن را پرداخت کرد ، اما هریسون 40K دلار او بود. وی گفت: "این بزرگترین شلواری بود که تا به حال در فروشگاه پیاده رو داشته ام."

زیرکونیا مکعب: همچنین بد است
ریچارد "پیرمرد" هریسون و ریک هریسون

هریسون ، مرحوم عالی ، بزرگ "پیرمرد" هریسون گفت که الماس های جعلی بیشترین تغییر را به او داده اند. هنگامی که زیرکونیا مکعب ، یک الماس مصنوعی doppelg syntnger ، برای اولین بار در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد به بازار آمد ، بسیاری از فروشگاه های پیاده رو خراب کردند. هریسون در یک بخش History History در سال 2010 گفت: "هیچ کس از آنها چیزی نمی دانست و آنها به عنوان الماس آزمایش می کردند." همه در این صنعت تعداد زیادی از آنها را خریداری کردند. " وی گفت نزدیک به 30،000 دلار هدر داد.

زیرکونی های مکعبی مشکل زیادی برای تجارت پیاده امروز ایجاد نمی کند. نوه پیرمرد ، کوری "Big Hoss" هریسون ، حتی یک فیلم DIY را برای کانال History در سال 2009 فیلمبرداری کرد که "چگونه یک الماس تقلبی را کشف کنیم". به طور خلاصه ، سنگهای فاکس "خیلی عالی" هستند. "تعداد بسیار کمی از الماس های عالی در آنجا وجود دارد" ، بنابراین ناجی خیابانی احتمالاً صاحب یکی نیست. برای اطمینان ، او توصیه می کند که سنگهای قیمتی را زیر ذره بین یا از یک جواهرات معتبر بخواهید نگاهی دقیق تر نشان دهند.

تجربه جیمی هندریکس
جیمی هندریکس

بسیاری از مشتریان در حال پیاده روی به فروشگاه پیاده می شوند که گیتارهایشان را جمع می کند ، اما وقتی یک فروشنده بلند قد ادعا کرد که یکی از برقی های جیمی هندریکس را در اختیار دارد ، ریک هریسون همه طرفداران خود را پشت پیشخوان گرفت. وی در اپیزود سال 2014 گفت: "اگر این در حقیقت متعلق به خود افسانه بود و آن را بازی می کردید ، این جالبترین گیتار برای راه رفتن به مغازه من خواهد بود."

هریسون یک متخصص محلی به نام جسی آموروسو از گیتارهای کاو تاون را برای بررسی این پرونده به همراه آورد. آموروسو تأیید کرد که '63 المپیک سفید گلگیر Stratocaster در واقع توسط هندریکس بازی شد. این علائم نشانگر ضرب و شتم دستگیره چپ با ضخامت ناخوشایند ، و همچنین عکس های تاریخی ، اسناد و شماره سریال را نشان می داد. آموروسو تخمین زد که در حراج یک میلیون دلار ارزش داشته است. هریسون 450،000 دلار درآورد. فروشنده 750،000 دلار می خواست. هریسون به سمت بازگشت ، هریسون به 600،000 دلار افزایش یافت ، اما این چکمه ها پیاده روی می کردند.

در زمان این نوشتن ، Strat دوباره به بازار بازگشت ، اما با Guitars Cowtown به عنوان واسطه خود. آیا آموروسو با مشتری فروشگاه پیاده رو معامله کرد و یا اینکه تجارت طاقچه وی به سادگی مناسب تر برای Fender بود؟

این لحظه آموزش توسط رولکس برای شما آورده شده است
ساعت

اگرچه کوری هریسون در مغازه پیاده رو بزرگ شد ، اما او مجبور شد از راه سخت برخی از درسهای تجاری را یاد بگیرد. "Big Hoss" در یک بخش از تاریخ 2010 گفت: "وقتی من برای اولین بار کار در شیفت شب را شروع کردم ، تجربه زیادی در اینجا نداشتم و چون بچه معمولی 18 ساله بودم ، فکر کردم که همه چیز را می دانم." کانال "این باید خیلی سریع به شهر برسد زیرا من در یک هفته شش رولکس جعلی را خریداری کردم." راه های احمقانه او 4000 دلار هزینه کرد و خانواده وی را واقعاً کنار زد.

بینندگان یاد گرفته اند که هزاران ترفند فروشنده از طریق ساعت های جعلی استفاده می کنند. پدر کوری ، ریک هریسون ، برخی از نکات آزمایش شده در یک بخش در سال 2009 را به اشتراک گذاشت ، اما نتیجه نهایی وی این بود: "اگر می خواهید یک رولکس را بخرید ... از اینترنت نخرید." اگر می خواهید یک مورد استفاده را خریداری کنید یا یک مورد جدید بخرید ، به یک پسر مانند من بیایید یا یک مورد جدید بخرید.

خیابان

  • سارا کریمی