اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

استیو گراد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ

استیو گراد یک معتبر ورزشی حرفه ای (PSA) بود که بین سال های 2013 تا 2014 در ستاره های ستاره پاون ظاهر شد. متأسفانه ، برخی از جنجال های شرم آور باعث می شود که بعید باشد او به زودی مجدداً در این نمایشگاه ظاهر شود. مشکل هنگامی شروع شد که گراد در مرکز دادخواست 2011 قرار گرفت. ظاهرا ، شرکت وی سعی کرد امضای متعلق به هواپیمایی مشهور چارلز لیندبرگ را امضا کند. دختر خود لیندبرگ با یک متخصص مطرح شد و این ادعا را با موفقیت به چالش کشید.

معلوم شد که "نظر کارشناسی" گراد پس از ادعا کردن او جعلی بودن جعلی بودن ، صدها هزار دلار هزینه جمع آوری کنندگان را خرج کرده بود و بدتر می شود: علی رغم اینکه به شدت دلالت می کند که وی در مدرسه معتبر روزنامه نگاری کلمبیا تحصیل کرده است ، بیشتر تحقیقات مشخص کرد که گراد در سال 1993 به طور کوتاهی در کالج کلمبیا شیکاگو حضور داشته است ، اما هرگز در واقع فارغ التحصیل نشده است. در حقیقت ، وی در حین صدور حکم دادگاه ، فاش کرد که هیچ آموزش رسمی از هر نوع برای پشتیبان گیری از لیبل "متخصص" خود دریافت نکرده است. در عوض ، او بیشتر آنچه را که می داند تحت عنوان "بیل ماسترو" توسط "پادشاه یادگاری" مربی شود ، اعتبار می کند - مردی که پس از اینکه در اثر اقدامات مختلف کلاهبرداری شکنجه شد ، در زندان به سر برد.

مارک هال پاتون
مارک هال پاتون

در واژگونی کامل از ورودی قبلی ما ، مارک هال پاتون توسط لس آنجلس تایمز به عنوان "معامله واقعی" شناخته شد. هال پاتون سرپرست موزه برای سیستم موزه کلارک کانتی است. اگرچه با نام مستعار "ریش دانش" ، او به آسانی اذعان می کند که اگر چیزی را نمی داند ، او همیشه آماده انجام تحقیقات دقیق است. بیشتر ما به گوگل مراجعه می کنیم ، اما هال پاتون همچنین می تواند بیش از 20،000 جلد کتاب را از کتابخانه شخصی خود بیرون بکشد.

او در نزدیک به 100 قسمت از ستاره های پاون ظاهر شده است و او را به یکی از کارشناسان شناخته شده این نمایش تبدیل کرده است. همسر وی ، دکتر کالین هال-پاتون ، در مورد شهرت ناگهانی شوهرش ، مقاله ای درباره مطالعات مشهور نوشت. او حتی در زندان های ایالتی واشنگتن نیز گروهی از طرفداران را دارد.

استوارت لوتز

استوارت لوتز در هشتمین فصل حضور خود به طور خلاصه در ستاره پیون ظاهر شد. او تأیید اعتبار "اسناد تاریخی ، نسخه های خطی و نامه ها" را انجام می دهد ، و همچنین وی یکی از معدود کارشناسانی است که از طرف انجمن سنجش کنندگان آمریکا "در زمینه کتاب و نسخه خطی: اسناد تاریخی" مهر تأیید به وی اعطا می شود. لوتز کاتالوگ آنلاین اسناد و مدارک تاریخی ، نگارنامه ها ، نامه ها و نسخه های خطی را در اختیار دارد ، و همچنین دارای یکی از سه ریاست معتبر دست پرزیدنت آیزنهاور است ، چیزی که واقعاً جذاب یا واقعاً ترسناک است. ما کاملاً نمی توانیم تصمیم بگیریم.

لوتز کتاب The Last Leaf را نوشت ، در مورد آخرین بازماندگان شناخته شده برای دیدن رویدادهای مهم تاریخی یا تعامل با افراد مشهور درگذشت. می توانید کمی در مورد این موضوع جالب و سهم لوتز در کلیپ ویدیویی بالا یاد بگیرید.

برت مالی
برت مالی

Brett Maly یک ارزیابی کننده هنری زیباست که بین سال های 2010 تا 2014 در ستاره های Pawn Stars ظاهر شد. مالی علاوه بر کار خود در Pawn Stars ، به خاطر ارزیابی سال 2011 خود از یک طرح معتبر اندی وارهول ، که کمی با 5 دلار خریداری شده بود ، کمی مشهور نیز کسب کرد. فروش گاراژ. اگر این مثال کافی نیست تا نشان دهد که مالی او را می داند ، می توانید اطلاعات کامل وی را بررسی کنید. آنها بسیار چشمگیر هستند

مالی برای رها کردن دنیای هنر زیبا به ثروتمندان ، Maly کتابی را در سال 2014 با عنوان The Pocket Picker-for Fine Art منتشر کرد ، که دارای ظاهری برجسته توسط Pawn Stars 'Rick Harrison است. این کتاب به منظور کمک به یک فرد متوسط ​​در تهیه و سودآوری از هنرهای زیبا و ... است و از فروش هنرهای نادری که برای آنها ناچیز است 5 دلار است ، جلوگیری می کند.

چندی پیش از مشغله های فعلی خود ، مالی به عنوان دی جی برای KOOL 105.5 کار کرد ، جایی که او اغلب مسئول صدابرداری رادیویی و عملکرد صفحه بود.

ربکا رامنی
ربکا رامنی

ربکا رامنی ، فروشنده کتاب Antiquarian تنها متخصص زن است که در Pawn Stars نمایش داده شده است. تاریخچه کانال بیان می کند که تخصص رامنی "کتاب ها و اسناد نادر و ضد دفاعی" است ، اما کمی بیشتر از متن های قدیمی گرد و غبارش وجود دارد: او به سه زبان (انگلیسی ، فرانسوی ، ژاپنی) روان صحبت می کند ، اما در واقع می تواند شش را بخواند. لاتین ، یونان باستان و انگلیسی قدیمی.

او در سال 2014 میزبان یک Reddit "از من چیزی بخواهید" بود که در طی آن او اعتراف کرد که با ریک هریسون Pawn Stars دوشنبه می رود. او همچنین فیلمبرداری روی ستون های پاون را متوقف کرد زیرا یک کتاب نادر به درستی اداره نمی شد. اکنون این کتابشناسی است.

موری ساچاک

موری ساچاک یا "جادوی موری" به لطف مدل موهای تند و سفید و بلوندش ، به راحتی قابل تشخیص است. جادوگر و خنده دار مشهور هر از گاهی فراخوانده می شود تا نظر متخصص خود را در مورد انواع "وسایل جادویی" بیان کند. خودساخته شده "دنیس تهدید جادو" هیچ چیز عجیب و غریب از مدار نمایش تلویزیونی واقعیت نیست - شما می توانید او را در بالای یک عمل جادویی در Got Talent America تماشا کنید ، و در زیر ، نگاهی به ظاهر سال 2005 خود در سریال دوستیابی واقعیت بیندازید. Blind Date ، که جستجوی جادویی او برای عشق را شرح داده است.

  • سارا کریمی