اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

عکس چاپی جو جکسون

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

ستاره های پیاده

در فصل شش قسمت "Say It Ain't So" ، ریک یک قمار ناسپاس دیگر را بدون مشورت با کارشناسان معتبر خود ساخت و 13،000 دلار در کتابی که معتقد بود ممکن است حاوی امضای معتبر بیس بال بزرگ "Shoeless" عالی جو جکسون باشد ، ساخت. ریک نمی توانست در حین ارزیابی هیجان بیشتری داشته باشد و بگوید "این کاملاً باورنکردنی است" و گمان می کند که ممکن است "کمترین امضای ورزشی ، دوره" باشد زیرا جکسون بی سواد بود. اما علی رغم گواهی نامه معتبر فروشنده و رزرو خود راک - همانطور که وی اعتراف کرد ، "از بین تمام امضاهای ورزشی موجود در جهان ، این یکی از جعلی ترین افراد است" - به هر حال آن را خریداری کرد.

پس از شنیدن خبر از "ربکا" ، کارشناس کتاب خود ، که احتمالاً امضای جعلی است ، ریک سپس آن را به یک شناسنامه دار دیگری که مجدداً خبر بد را تکرار کرد ، ارسال کرد: نه تنها این جعل بود ، بلکه با خنده بد بود.

لباس "ویلی میس"
ستاره های پیاده

کوری در یک اپیزود 2012 به نام "ویلی آزاد" ، بدلیل آنچه که معتقد بود لباس ویلی میس سان فرانسیسکو غول های لباس از سال 1961 بود ، بیش از 31،000 دلار را خراب کرد ، اما پرچم های قرمز با این یکی از این پرش آشکار بود. برای شروع ، لباس بی نظیر بود - نکته ای که Chumlee از دست نداد ، و اظهار داشت: "این به نظر نمی رسد بازی فرسوده باشد. ویلی میس یک badass بود ، او در اطراف خاک و چمن می چرخید. تصور می کنم وجود دارد دسته ای از لکه ها روی آن. " مشاهده خوب ، چوم. همچنین ، فروشنده هیچگونه اسناد و مدارکی برای تأیید اعتبار نداشت ، که هرگز نشانه خوبی نیست. اما بیگ هاس قمار و پسری گرفت ، آیا او همه نوع اشتباهی بود.

وبلاگ Haul of Shame در پیگیری عمیق آنچه که برای یکنواخت Stars post Pawn Stars رخ داده است ، کشف کرد که نه تنها آنها نتوانستند آنرا با قیمت مسخره درخواستی 80 هزار دلار خرده فروشی کنند ، بلکه آنها فقط به دست آوردند 19200 دلار برای آن در حراج حدود دو سال بعد. و بدتر می شود. Haul of Shame پس از مراجعه به دیو گروب ، معتبر ارشد لباس در MEARS ، گزارش داد که این لباس هرگز در یک بازی توسط میس پوشیده نشده است ، زیرا حتی هرگز به Mays تعلق ندارد. این "یک نمونه از فروشنده Spalding با حداقل ارزش" بود ، تخمین زده می شود که در حدود 2000 تا 3000 دلار ارزش داشته باشد. البته این بدان معناست که از نظر فنی کوری به همان اندازه که توانسته بود از بین نرود ، زیرا او هنوز هم فقط با خجالتی از 20K دلار آن را تخلیه کرد ، اما ما به طور جدی شک داریم که او از نحوه سقوط این قرارداد خوشحال است.

صندوق عقب Wells Fargo
ریک هریسون

در یک قسمت پنجم فصل به نام "بازی بزرگ کوری" ، ریک قبل از تأیید اعتبار ، اشتباهی غیرمعمول از خرید چیزی که از آن مطمئن نبود ، خرید. او 450 دلار از آنچه را که معتقد است قلعه‌نویی Wells Fargo در قرن نوزدهم است ، فروخت و تنها به این امید داشت که از طرف کارشناس متخصص سود بکشد و علامت گذاری منظم "ریش دانش" هال-پاتون ، که جعبه را "یک جعبه" نامید ، یک خیال کامل باشد. قطعه " هال پاتون چاقو را کمی بیشتر پیچید و گفت "این یکی از جعلی ترین موارد موجود در آنجا است."

فروشنده همچنین جعبه ای پر از دو ستون توپ و زنجیره ای را که او فکر می کرد مصنوعات از زندان های یوما و فولسوم است ، آورد ، اما ریک آنها را فوراً جعلی تشخیص داد - به این معنی که ریک قطعاً باید حس می کرد چیزی با جعبه درست نیست. . پیرمرد که کل معامله را مشاهده کرده بود ، هیچ وقت تلف نکرد و به ریک گفت: "فکر می کردم شروع با وی جعلی است" ، اما او اجازه داد که این معامله فقط طی شود تا بتواند چیزی از سر ریک آویزان کند.

ضرر 100K دلاری ریک در حراج
ریک هریسون

اگر فروشگاه پیاده رو معروف به طلا و نقره جهانی نمی تواند یک کالا را خرده فروشی کند ، آنها همیشه می توانند با ارسال آن به حراج سود خود را تبدیل کنند. به گزارش ایندی کانال ، ریک سعی کرد با چندین مورد بلیط بزرگ از جمله "یک موتور سیکلت هندی در دهه 1940 با یک اتومبیل جانبی و یک ویک فلیک متعلق به خود و بازی Fender Stratocaster" باشد ، که وی در حراج های ژولین در لس آنجلس قرار گرفت. متأسفانه ، او به دلیل "29000 دلار در موتور سیکلت ، و 35000 دلار در گیتار" ضربه ای به دست آورد. آخ. او نباید با بعضی موارد دیگر نیز خوب عمل کرده باشد ، زیرا او در کل خسارت خود را در حدود 100000 دلار گزارش کرده است.

ریک گفت: "اکثر وسایل من را به من تحویل داده اند و به من خوش نمی آید. سعی می کنم به دنبال یک روکش نقره ای باشم که آن را پیدا نکردم. می ترسم دوباره به مغازه برگردم." در قسمت "رولت ریک" گفت. بچه های بعضی ها ، درست است ، پیرمرد؟

Robo rip-off
Robosaurus

این یک مورد است که مغازه تقریباً توسط یکی از مالکان خود پاره می شود. آستین "Chumlee" راسل واقعاً می خواست Robosaurus را با 31 تن تنفس بخرد و Tyrannosaurus Rex را که از ماشین ها ، کامیون ها و هواپیماهای کوچک تغذیه می کند ، دگرگون کند. به نظر ترسناک به نظر می رسد ، اما این ربات در دهه هشتاد ساخته شد که اکنون آن را شایان ستایش می کند. همکار کوری "Big Hoss" هریسون گفت: "من هرگز او را این هیجان زده ندیده ام." این جفت ارز در یک قسمت 2012 با فروشنده های دایناسورها ملاقات کرد.

فروشنده گفت: "این یک ماشین پول سازی است." "می توان آن را اجاره داد. می توان آن را اجاره داد ... این می تواند اجاره می دهد. می تواند دربی بزرگ ، غول پیکر و تخریب کند. بیست و پنج هزار دلار در روز شما می توانید از این چیز تهیه کنید."

قیمت سؤال کننده: یک میلیون دلار.

هریسون نیش نیش زد و Robosaurus را "بزرگترین ، غیر عملی ترین چیزی که من تاکنون دیده ام" خوانده است. نادیده گرفتن راسل تصمیم عاقلانه ای بود. آخرین باری که Robo دست خود را عوض کرد در سال 2008 بود که در حراج اتومبیل کلاسیک در آریزونا با قیمت 575000 دلار فروخته شد. برآورد 25000 دلاری فروشنده نیز ممکن است کشش داشته باشد. طبق Robosaurus.com ، اگرچه این دینو در سال 2015 در نمایشگاه هوایی میرامار در سن دیگو برگزار شد ، اما درآمد بالقوه آن به طور موقت با "آسیب دیدگی شانه" کنار گذاشته شد.

کور شده توسط bayou
ستاره های Cajun Pawn Stars

یک شخص ناشناس گفت: پسران لاس وگاس هنگامی که کانال History در سال 2012 Cajun Pawn Stars را راه اندازی کرد ، احساس نابینایی کردند. طبق گفته TMZ ، این شبکه قول داده است که هیچ اسپین آف تولید نخواهد شد. چرا وقتی که عملیات 24 ساعته در نوادا گاو نقدی آن بود ، به نمایش دیگری احتیاج دارد؟

کانال تاریخچه این مجموعه جدید را "چرخش جنوبی" بر روی اصلی ، فروش اتومبیل های پرنعمت ، سلاح گرم و حتی دام خواند. نه شبکه و نه هریسون ها درباره این تنش اظهار نظر علنی نکردند ، اما وین جفریز ، مدیر سابق پاون استارز گفت که او خال است که با TMZ صحبت می کند ، و وی گفت که به خاطر همین اخراج شد. Cajun Pawn Stars تنها یک سال به طول انجامید ، در حالی که نسخه اصلی هنوز در سال 2016 با قسمت های جدید لگد می زند.

وقتی پیرمرد برای جمع آوری پول برای دفاع حقوقی باند دوچرخه سوار شد
ریچارد "پیرمرد" هریسون

این یکی از نمایش های ستاره پیون مستقیم نیست ، اما نادر بود که کسی واقعاً بتواند پشم را بر چشمان پیرمرد بکشد. به گفته TMZ ، وی زمانی موافقت کرد که میهمانی را در خانه خود در لاس وگاس برای اعضای باند موتورسواری بدنام وارگاس برگزار کند که وی توسط پسرش ، جوزف که به او متصل شده بود ، وصل شده است. ریک به TMZ گفت که پیرمرد فقط تصور می کرد که شهرت خود را به یک خیریه وام می دهد ، به طوری که "تعداد زیادی از مردم برای برنده شدن در قره های مختلف در این شهر حضور یابند و پول خود را پایین می آورند." اما به همین دلیل یک "صندوق کثیف" برای تأمین هزینه های حقوقی مربوط به یک باند بزرگ که این باند متحمل شده بود ، رخ داد که منجر به دستگیری 32 عضو "به جرایم اعم از اسلحه و قاچاق مواد مخدر گرفته تا سرقت" شد. ریک اصرار داشت پیرمرد هیچ سرنوشتی در مورد هیچکدام از این موارد نداشته باشد ، اما ادعای وی با انتشار یک پوستر رویدادی که TMZ همچنین حفر شده است "مجموعه اتومبیل Pawn Stars On Display - ظاهر موفقیت" توسط "مرد قدیمی" کمتر تضعیف شد.

توصیه شده
بعدی
آنچه راجع به متخصصان Pawn Stars نمی دانید
توسط تونی متیوز - ال / فوریه. 11، 2017 9:00 EST / بروزرسانی شده: 25 ژانویه 2019 ساعت 6:32 بعد از ظهر EST

از آنجا که اکثر برنامه های تلویزیونی واقعیت به اندازه یک لایحه 3 دلار معتبر هستند ، این سریال ها اغلب برای افزایش اعتبار ، متخصصانی را در موضوعات مختلف به همراه می آورند. به عنوان مثال ، پیون ستارگان History Channel اغلب از متخصصانی استفاده می کنند که به لطف ظهورهای مکرر ، بسیار مشهور شده اند. این زن و مرد می توانند در تعیین اینکه آیا یک بلیط بزرگ فروش واقعی است ... یا تلاش غم انگیز شخصی برای حضور در خدمه Pawn Stars کمک می کند.

اما آنها واقعاً کی هستند؟ بیشتر بینندگان تصوری ندارند که این افراد خارج از چارچوب نمایش هستند. وقت آن است که نگاهی به کارشناسان Pawn Stars بیندازیم.

باب یوهاس

باب یوهااس یک بازسازی کننده عتیقه است که برای اولین بار در فصل 8 در ستاره های پاونز ظاهر شد. یوهاس در "ترمیم ، تعمیر و حفاظت از عتیقه" تخصص دارد. به گفته خودش ، او می تواند "چیزهای قدیمی را به نظر برسد و چیزهای جدید قدیمی به نظر برسند." آگهی Yuhas را در بالا مشاهده کنید ، که در آن وی توانایی ترمیم خود را با گرفتن صندوق اشیاء فرسوده و ایجاد ظاهری کاملا جدید نشان می دهد.

توانایی های ترمیم یوهااس هیچ شوخی نیست ، اگرچه تحویل خط او می تواند از کمی کار استفاده کند - که البته عجیب است ، زیرا علاوه بر کار یوهاس با عتیقه ، او بازیگر نیز هست. اگر از طرفداران سری واقعیت های شبکه غذایی Mystery Diners هستید ، ممکن است او آشنا به نظر برسد. وی در اپیزودی با عنوان "شیفت شب" به عنوان دوستان یک بارمن شب که ظاهراً تضعیف رئیس نامشخص او بود ، ظاهر شد. ما "ظاهرا" می گوییم زیرا همانطور که رادار آنلاین فاش می کند ، این نمایش به دلیل جعل فاضلاب به نمایش درآمد.

با تقلب Pawn Stars در مورد اتهامات خود در مورد صحنه ، باب Yuhas علاوه بر این به لیست سری از خبره ها احساس تحریک آمیز دارد.

بیل Tsagrinos

بیل Tsagrinos گاراژ Underground را اداره می کند و در جمع آوری و بازیابی وسایل نقلیه کلاسیک تخصص دارد. در مصاحبه فوق می توانید درخشش و اشتیاق او را مشاهده کنید ، که باعث می شود وی در مورد بازگرداندن یک اتوبوس فولکس واگن در سال 1967 در اوقات فراغت خود صحبت کند.

قبل از اینکه Tsagrinos در Pawn Stars ظاهر شود ، عشق او به اتومبیل در برنامه واقعیت تلویزیونی میزبان بیل گلدبرگ معروف به بولرون ، جایی که او و برادرش جورج با موفقیت استماع کردند تا در فصل دوم حضور پیدا کنند. این برادران در یک اتوبوس فولکس واگن در سال 1967 در برابر 11 تیم دیگر به مصاف یکدیگر رفتند (چه چیز دیگری؟) متاسفانه ، آنها برنده نشدند.

در حالی که طرفداران Pawn Stars ممکن است Tsagrinos را در درجه اول به خاطر عشق و دانش او در مورد اتومبیل های قدیمی بشناسند ، صنعت دیگری وجود دارد که او شناخته شده است: کاشی. Tsagrinos T Brothers Tile را تاسیس کرد ، یک شرکت "متخصص در کاشی ، گرانیت ، ورقه ورقه

e ، چوب ، فرش ، پوشش پنجره و خدمات برش جت آب. "این شرکت ادعا می کند که بیش از 26 میلیون فوت مربع کاشی نصب کرده اند - به اندازه کافی برای پوشش بیش از 450 زمین فوتبال.

دکتر فینیاس T. کاستل

کسی نمی تواند کمک کند اما فوراً طرفدار دکتر فینیاس T. Kastle به طرز چشمگیر و خارق العاده ای می شود که بهتر به عنوان "Phineas Doc" شناخته می شود. همانطور که در یک حلقه آزمایشی از Pawn Stars می بینید ، Phineas متخصصی است که اعضای بازیگران وقتی به آنها نمی فهمند که یک کالا چیست یا اینکه عتیقه از راه دور معتبر است ، روی می آورند.

علاوه بر دانش گسترده خود در مورد عتیقه ، Doc Phineas یک هوادار بزرگ استکبار است ، به حدی که او به تولید Steamathon مستقر در لاس وگاس کمک کرد ، یک جشن آخر هفته همه چیز ناخوشایند است. در بالا ، می توانید فینیاس (و یک عروسک عروسکی) را که در ایستگاه اصلی خیابان پیش از اولین Steamathon سالانه گردش می کنند ، ببینید.

اگرچه به عنوان "Doc" فینیاس شناخته می شود ، اما از لحاظ فنی می توانست نام خود را به استاد تغییر دهد. به گفته فینیاس ، وی بیش از 45 سال کلاسهای دانشگاه را تدریس می کند. Phineas i همچنین یک بازیگر ، خواننده است (او یک تنور است) و معروف است که هر لحظه به رقص ضربه می زند.

شان غنی
شان غنی

شان ریچ ، صاحب تجارت Tortuga ، یک "متخصص اسلحه و زره پوش عتیقه" و همچنین یک متخصص گنج کشتی سازی است. این ممکن است به همین دلیل باشد که دیزنی هنگام فیلمبرداری با دزدان دریایی کارائیب به Rich تبدیل شد. او به اندازه کافی سخاوتمندانه برای اجاره و فروش اقلام برای ساخت فیلم دوم و سوم بود ، و همچنین درام هایی را برای درام با محوریت انقلاب آمریکایی AMC ارائه داد.

ریچ در سال 2011 در سریال Pawns Stars ظاهر شد ، اما بعد از آن فرار کرد زیرا به گفته ریچ ، تولید کنندگان Pawn Stars و کانال History نیاز به "قرارداد انحصاری" داشتند. سعید ریچ گفت ، "[این قرارداد] مرا محاصره می کند ، مرا کنترل می کند ، تجارت من ، آینده ، ظاهر من ، چگونه می توانم زندگی را برای خانواده ام فراهم کنم."

در سال 2013 ، ریچ تصمیم گرفت تا به نشنال جئوگرافیک بپردازد تا در سریال Lords of War میزبان و ستاره شود. کانال History باید در نهایت به وجود آمده باشد ، زیرا او در سال 2014 به ستاره های پاون بازگشت.

جسی آموروسو
جسی آموروسو

جسی آموروسو ، متخصص موسیقی و ابزار تقویت کننده پرنعمت پیون استار ، صاحب گیتار معروف Cowtown شد. آموروسو و همسرش Roxie ، که همچنین در Cowtown مشغول به کار هستند ، قبل از خرید Cowtown در سال 2011 ، به خاطر گروه "sleaze-rock" Pigasus در آنجا شناخته شدند. واقعیت جالب: Cowtown در واقع در 1990 توسط باب سگر گیتاریست تور مارک چتفیلد تاسیس شد.

کاو تاون تحت مالکیت آموروسو شکوفا شد ، تا حدودی به خاطر مشهوری که به عنوان یک متخصص غالباً در زمینه ستاره های پاون کسب کرد. ممکن است رونق در کسب و کار به همین دلیل باشد که Amoroso در نهایت تصمیم به جابجایی گرفت. اکنون "در فاصله نزدیک پیاده های افسانه ای طلا و نقره" قرار دارد. از طریق Cowtown ، Amoroso اتفاق می افتد "یکی از بزرگترین مجموعه ابزارهای پرنعمت در آمریکای شمالی". برای یک عاشق موسیقی واقعی ، خیلی بهتر از این نمی شود.

جرمی براون
جرمی براون

به نظر می رسد که متخصصان Pawn Stars برای جابجایی مشاغل خود برای نزدیکتر شدن به پیاده طلای و نقره ، مشاغل خود را عوض می کنند. جرمی براون ، بازیگر نمایش یادگاری های ورزشی ، فعالیت خود را در 2012 انجام داد و فعالیت های Ultimate Sport Cards & Memorabilia را انجام داد. تجارت براون قبل از این حرکت بزرگ ، خودش را به خوبی انجام می داد ، اما گفته است که او می خواهد "کاملاً از فرصتی استفاده کند. نمایش ارائه کرده است و در نزدیکی دیگر کارشناسان همکار است. "

براون اظهار داشت که زندگی وی به عنوان یک متخصص یادگاری ورزشی با اعتیاد به جمع آوری کارت های بیس بال آغاز شد. طبق گفته های مجموعه ورزشی دیلی ، براون احساس می کند که کار با پاون استارز "یک نعمت مطلق" است زیرا این نمایش به او اجازه می دهد عشق خود را از یادگاری های ورزشی "با میلیون ها نفر" به اشتراک بگذارد.

  • سارا کریمی