اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

ربکا رامنی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ

ربکا رامنی ، فروشنده کتاب Antiquarian تنها متخصص زن است که در Pawn Stars نمایش داده شده است. تاریخچه کانال بیان می کند که تخصص رامنی "کتاب ها و اسناد نادر و ضد دفاعی" است ، اما کمی بیشتر از متن های قدیمی گرد و غبارش وجود دارد: او به سه زبان (انگلیسی ، فرانسوی ، ژاپنی) روان صحبت می کند ، اما در واقع می تواند شش را بخواند. لاتین ، یونان باستان و انگلیسی قدیمی.

او در سال 2014 میزبان یک Reddit "از من چیزی بخواهید" بود که در طی آن او اعتراف کرد که با ریک هریسون Pawn Stars دوبله می شود. او همچنین فیلمبرداری روی ستون های پاون را متوقف کرد زیرا یک کتاب نادر به درستی اداره نمی شد. اکنون این کتابشناسی است.

موری ساچاک

موری ساچاک یا "جادوی موری" به لطف مدل موهای تند و سفید و بلوندش ، به راحتی قابل تشخیص است. جادوگر و خنده دار مشهور هر از گاهی فراخوانده می شود تا نظر متخصص خود را در مورد انواع "وسایل جادویی" بیان کند. خودساخته شده "دنیس تهدید جادو" هیچ چیز عجیب و غریب از مدار نمایش تلویزیونی واقعیت نیست - شما می توانید او را در بالای یک عمل جادویی در Got Talent America تماشا کنید ، و در زیر ، نگاهی به ظاهر سال 2005 خود در سریال دوستیابی واقعیت بیندازید. Blind Date ، که جستجوی جادویی او برای عشق را شرح داده است.

اگرچه اوضاع با جورجیا نتیجه نداشت ، اما جادو موری در نهایت با کلو کرافورد عاشق شد و این زوج در سال 2012 ازدواج کردند. چند سال بعد ، کرافورد او را به دلیل توهم رقیب کریس آنجل اخراج کرد. خشن خوب ، آنها می گویند آنچه اتفاق می افتد به وقوع می پیوندد ، و گفته می شود که کرافورد کمتر از یک سال پس از آنکه ساوکاک را ترک کرد ، توسط فرشته گریخت.

متیو سی

متیو سی شورتال متخصص همه امور نظامی و حمل و نقل هوایی است - و او به طور قطع پیش زمینه ای را برای حمایت از آن دارد: او به مقام سرهنگ لیتنت در دریانوردان ایالات متحده رسید و یک خلبان سابق نیروی دریایی آمریکا در نیروی دریایی ایالات متحده است. همچنین heart قلب خود را بیرون بیاورید ، تام کروز happens Shortal یک فارغ التحصیل واقعی برنامه نخبگان TOPGUN است.

Shortal یک رقیب مشتاق سه گانه است. در کلیپ فوق می توانید وی را در مورد ارتباط نظامی و پشتیبانی از مسابقه آهنین به عنوان بحث کنید. او در واقع در ذوب آهن 70.3 به عنوان بخشی از یک تیم به رقابت پرداخت. (لسان آرمسترانگ از زمان ننگین به یاد ماندنی در مسابقه Iron.370.3 پیروز شد.)

به طور مستقل خجالتی است
ستاره های پیاده

همانطور که می بینید ، Pawn Stars اشخاص نسبتاً بی نظیری را به همراه داشته است. مشارکتهای آنها نه تنها به بالا بردن مشخصات این نمایش کمک کرده است ، بلکه به نظر می رسد به لطف حضورهای مکررشان از شهرت کافی برخوردار هستند.

جالب است بدانید که به نظر می رسد متخصصان بیشتر از بازیگران اصلی نمایش در تعامل با طرفداران پاون استار هستند. همان مقاله L.A. Times که با تخصص اصلی مارک هال پاتون ، کارشناس Pawn Stars نیز مورد تحسین قرار گرفت ، همچنین خاطرنشان کرد که بازیگران به سختی تاکنون با طرفداران یا مشتریان در فضای عمومی فروشگاه پیاده برق تعامل ندارند. بسیاری از مشاغل و نمایش ضربه زدن در پشت اتفاق می افتد.

توصیه شده
بعدی
حقیقت غیرقابل توصیف Pawn Stars
ستاره های پیاده
توسط کارمن Ribecca و برایان P. روبین / 20 ژوئیه 2017 2:16 EST / بروزرسانی شده: 25 ژوئن 2018 10:18 صبح EST

وقتی صحبت از واقعیت تلویزیون - و بویژه ستارگان پیون - طرفداران باید یاد بگیرند انتظار غیر منتظره را داشته باشند. این می تواند به معنای همه چیز از دیدن چه نوع تله تصادفی باشد که کسی سعی می کند به دلالان Gold & Silver Pawn بفروشد یا شوکه شود وقتی دنیای واقعی بر واقعیت غیرواقعی ای که این نمایش در تلویزیون ساکن است ، شوکه می شود.

هواداران پیون استارز هنگامی که ستاره سریال آستین لی "Chumlee" راسل به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد تجاوز جنسی ادامه داشت ، به جرم داشتن مواد مخدر و اسلحه دستگیر شدند. واقعیت این است که ، ما هرگز افرادی را که دوست داریم در تلویزیون ببینیم ، نمی شناسیم. و این آخرین باری نبود که هواداران یادآوری کردند که واقعیتی که در Pawn Stars می بینیم وقتی کانال را تغییر می دهیم به پایان نمی رسد: در سال 2018 ، طرفداران دیرینه ناراحت بودند و از یادگیری ریچارد "پیرمرد" هریسون درگذشت سن 77 سالگی. زمانی که حقیقت غیرقابل توصیف راجع به بازیگران ستاره های پاون را بنگریم ، زمان نگه داشتن شاهین ها را نگه داریم.

گذشته Chumlee دقیقاً تخته سنگی تمیز نبود
چملی

در ماه مه سال 2016 ، آستین "Chumlee" راسل به اتهاماتی که دریافت کرد پس از یورش پلیس به منزل وی در رابطه با تحقیق در مورد یک مورد تجاوز جنسی ، دادخواست دادخواستی را به دست آورد. اگرچه وی هرگز به اتهام تجاوز جنسی نپرداخت ، اما طبق گفته TMZ ، پلیس ماری جوانا ، مت ، زاناکس و هشت سلاح سلاح را که در یک حمله به "اتاق چم چوم" به چملی ثبت نشده بود ، پیدا کرد که "نقطه مهمانی" وی با تک نواری است. قطب اما وکلای معمولی Pawn Stars فقط با دو اتهام مذاکره کردند: در اختیار داشتن سلاح گرم و داشتن جنایتی کنترل شده از جنایت کنترل شده ، که هر دو "پس از اتمام دوره آزمایشی" سرانجام مرتکب جرم خواهند شد. "

و این اولین بار نیست که Chumlee از زمان تبدیل شدن به یک ستاره واقعیت ، درگیر برخی سایه ها شده است. در سال 2012 ، دوربین ها چملی را در نزاع با مرد ناشناس که نزد او و گروهی از دوستانش در حالی که در بلوار هالیوود در حال تعطیل شدن بودند به او نزدیک کردند ، ضبط کردند. وی بعداً اصرار داشت که در دفاع از خود می جنگد و این مرد غریبه ای است که درخواست r

ایده و سپس گروه را با اسلحه تهدید کرد. معلوم نیست چه اتفاقی برای مردی افتاده است که هنگامی که چملی و دوستانش از صحنه فرار کردند ، با خونریزی و خونریزی شدید روبرو شد ، اما احتمالاً حدس خوبی است که او برای "اتاق چم چوم" دعوت نکرد.

جمجمه های انسانی و پورنو ژاپنی
جمجمه

با گذشت سالها ، ریک هریسون ، صاحب مالکیت فروشگاه جهانی پیاده طلا و نقره مشهور جهانی ، انواع کالاهای عجیب و غریب را دید و آمد. و وقتی در مصاحبه های متعدد درباره عجیب ترین وسایل عجیب و غریب هرکسی که تا به حال برای فروش به فروشگاه خود آورده است ، از او پرسیده می شود ، هریسون معمولاً جواب می دهد "پورنو ژاپنی". به طور خاص پورنو ژاپنی دویست ساله. "این همه با دست رنگ شده است. در حال حرکت به سمت مایعات بدن است. همه چیز بسیار اغراق آمیز است. این نوع وحشتناک است و بعد از خرید آن ، فهمیدم مادرم وارد فروشگاه پیاده می شود ، بنابراین من نمی توانم آن را نمایش دهم. "هریسون به هوی گفت.

یک پسر نیز یک بار وارد مغازه شد و به دنبال فروش یک جمجمه جمجمه انسانی بود. به نقل از تلگرام Dallas-Fort Worth Star ، این مرد ادعا کرد که آنها را از حراج در یک دانشکده دندانپزشکی خریداری کرده است ، اما با شگفتی ، او هیچ پیشنهادی از هریسون دریافت نکرد. با تمام صداقت ، اگر یک زن و شوهر از جمجمه و برخی از مستهجن عجیب ترین چیزهایی هستند که می توانند درهای نمایشگاه پیاده وگاس خود را بدست آورند ، به نظر می رسد که نوع هریسون از راحتی خارج شد.

  • سارا کریمی