اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

این مقدار فریا آلن از The Witcher در واقع ارزش دارد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

به طور قطع می توان گفت که فریا آلن در پایان سالهای نوجوانی خود دارای بنر است. این بازیگر زن تازه 16 ساله بود که در نقش شاهزاده سیری برای سریال جدید فانتزی The Witcher بازی کرد. با توجه به این واقعیت که لورن هیسریش نشانگر تصمیم گرفت سن و سال شخصیت را از سن 12 سالگی- کانونی سیری به دلیل قوانین کار پیرامون بازیگران کودک ، سن و سالی کند. آلن با چشمان دریایی غول پیکر و صورت دور و برش ، نیاز متا متنی را برای داشتن یک بازیگر بزرگتر که هنوز بسیار جوان و ساده لوح به نظر می رسد ، متناسب می کند ، زیرا این شخصیت از برجسته سرپناه پرتاب می شود به دنیایی بزرگتر ، بی رحمانه تر.

چند راه بهتر برای شروع کار حرفه ای نسبت به مسیری که آلان در آن بسیار گیر افتاده است وجود دارد ، اما عملکرد او در Witcher بسیار جذاب است ، ما نمی توانیم کسی دیگری را در جای او تصور کنیم. حد مجاز آسمان برای آلن ، و با آن پرداختهای روزهای بیشتری (و احتمالاً بزرگتر) خواهد بود. او ممکن است جوان باشد ، اما چگونه صعود استراتوسفر به جریان اصلی به پول های سرد و سخت ترجمه می شود؟

شروع غنی فریا آلان
سیری در جنگل Brokilon با Dryad General Netflix

برآوردها از سال 2018 ارزش خالص فریا آلن را 500،000 دلار قرار داده است. این تقریباً از زمان بازیگری وی برای Witcher می بود ، و به احتمال فراوان برای نقش آفرینی او نقش مهمی دریافت می کرد. نقش های او قبل از Witcher نمایش های بسیار ناچیز ، یک یا دو روزه بود ، و احتمالاً در این تعداد سهم چندانی نداشته است. نتفلیکس همچنین حقوق استعدادها را منتشر نمی کند ، بنابراین فرض بر این است که بهترین تخمین این یک تخمین سست است.

آلن ممکن است با امثال هنری کاویل (ویچر تیتراژ جرالت از ریویا که تقریبا مطمئناً می توانست یک دستمزد هفت رقمی را فرمان دهد) با اقتباس فانتزی گران قیمت همگام شود ، اما از آنجا که او در نقش برجسته خود چنین بازیگری جوان است. متوسط ​​پرداخت و پرداخت شش رقمی برای او غیر منتظره نخواهد بود. کاملاً محتمل است که قرارداد وی برای بسیاری از فصلی که او برای The Witcher امضا کرده ، احتمالاً شامل افزایش فصل دوم و سوم باشد ، زیرا این امر معمولاً برای نتفلیکس و تلویزیون به طور کلی خواهد بود.

این اعتبار و ثروت فقط در چند سال آینده رو به افزایش خواهد بود ، زیرا ستاره آلن در حال افزایش است. در سال 2020 ، او در دو پروژه برجسته خواهد بود: یک تلویزیون مینی نوری Sky TV با عنوان روز سوم ، و نقش آفرینی در بازی تیم ترور مادر-دختر ، هیجان انگیز Gunpowder Milkshake.

توصیه شده
بعدی
تاریخ انتشار ، بازیگران و نقشه های Witcher Season 2 2
Henry Cavill Geralt The Witcher
توسط AJ Caulfield و جردن Baranowski / دسامبر. 27، 2019 5:10 EST / بروزرسانی شده: 21 فوریه 2020 2:01 بعد از ظهر EST

دارای اسپویلرهای خفیف برای فصل 1 Witcher

نمی توانید از سرنوشت پیشی بگیرید - و سرنوشت Netflix's The Witcher یک فصل دیگر است.

بر اساس رمان ها و شورت های کوتاه Witcher ، نویسنده لهستانی آندریژ ساپکوفسکی که به یک سری بازی ویدیویی با پشتیبانی CD Projekt Red تبدیل شده اند ، The Witcher قبل از اولین بازی رسمی خود در تاریخ 20 دسامبر 2019 ، برای یک فصل دوم صف آرایی کرد. Lauren Schmidt Hissrich-ایجاد نمایش اکشن و فانتزی در دنیای قرون وسطایی در قلمروی به نام قاره جهان اتفاق می افتد و زندگی سه شخصیت منحصر به فرد اما پیوند یافته با هم را دنبال می کند: جرالت هنری کاویل از جرالت ریویا ، شکارچی هیولا با موی نقره ای معروف به "جادوگر" که تحت آن قرار گرفت. آموزش ظالمانه و تحمل ژن شدید در تحقق و تبدیل شدن به آنچه او است. Yennefer از Vengerberg ، آنیا چالوترا ، جادوگری با استعداد با چشمهای بنفش چشمگیر و ارتباط ویژه ای با ژرالت. و فریا آلان سیری ، شاهزاده خانم که هدیه جادو را دارد. بین هشت قسمت اول فصل ، بینندگان می دیدند که چگونه سه نفره با تجربیات شخصی خود قبل از دیدار با یکدیگر شکل می گرفتند - و فینال فصل 1 Witcher با سیری به پایان رسید که از جرالد پرسید: "Yenefer کیست؟"

با پایان دادن به فصل 1 Witcher ، با توجه به این نت جالب و دلپذیر ، همه طرفداران در مورد فصل 2 به طور واضح کف می زنند. اگرچه جزئیات فعلاً پراکنده هستند ، در اینجا همه چیز راجع به فصل دوم فصل می دانیم. ویچر

تاریخ انتشار فصل 2 Witcher چیست؟
فریا آلن سیری The Witcher

فصل Witcher 2 دارای تاریخ انتشار مشخصی از ژانویه سال 2020 نیست. با این حال ، هنگامی که خبر تمدید سریال اعلام شد ، گزارش شده است که تولید در فصل جدید در اوایل سال 2020 در لندن آغاز می شود و آماده شدن برای تاریخ انتشار 2021 است. . مشخص نشده است که چه زمانی در سال 2021 فصل Witcher 2 آغاز خواهد شد ، اما این بسیار محتمل است که طرفداران تا اواسط آن سال در اولین زمان ، بیشتر شاهد این نمایش نخواهند بود.

به گفته این ، جدول زمانی تولید برای فصل 1 Witcher یک فاصله دو ساله و هفت ماهه بین زمان تأیید این پروژه در ماه مه 2017 تا زمانی که در دسامبر سال 2019 در Netflix نمایش داده شد ، نشان می دهد. گرچه مطمئناً چنین نخواهد بود. انتظار برای فصل Witcher فصل 2 ، اگر قرار است تولید در حدود فوریه یا مارس 2020 آغاز شود ، طرفداران می توانند به تاریخ اولین تابستان سال 2021 بنگرند - مگر اینکه Netflix به بازیگران ، خدمه و افراد خلاق منابع و بودجه بیشتری برای سرعت بخشیدن به موقعیت ها اختصاص دهد. .

ساحره

لورن اشمیت هیستریچ در ژانویه سال 2020 تأیید کرد که این سریال در حال بازگشت به تاریخ 2021 است ، اما هر ماه و روز چیزی در سنگ تمام نمی شود. وی در جلسه Reddit AMA (از من هر چیزی بخواهید) اظهار داشت ، "ما هنوز تاریخ راه اندازی هدف S2 ، گذشته 2021 را نداریم. ما نمی خواهیم محصول را عجله کنیم. این به نفع کسی نیست."

نقشه فصل The Witcher 2 چیست؟
هنری کاویل جرالت از ریویا The Witcher

هنگامی که نتفلیکس تأیید کرد که Witcher یک فصل دوم را در استریم خواهد داشت ، لورن اشمیت هیسریش ، نویسنده نمایش ، خاطرنشان کرد که تیم این نمایش مشتاق است "به ادامه داستانهای ژرالت ، ینفر و سیری ادامه دهد". براساس گفته های هیسریش ، مجموعه قسمت های سریال در حدود قسمت اصلی سریال فصل آغازین سریال محور است - و با توجه به اینکه گرالت ، ینففر و سیری سه گانه اصلی رمان ها و داستان های کوتاه آندرژیا ساپکوفسکی هستند ، این حس کامل می شود. که نمایش Netflix بر اساس آن بنا شده است.

در طول هشت قسمت اول خود ، Witcher داستانهای اقتباسی از The Last Wish و شمشیر از سرنوشت Sapkowski ، دو مجموعه داستان کوتاه را که پیش از حماسه مرکزی Witcher قرار دارند ، اقتباس کرد. Ciri برای اولین بار در Sword of Destiny معرفی شده است ، که در فهرست دوم قرار دارد اما پیش از The Last Wish منتشر شد و از وقایع مهمی همچون Fall of Kingdom of Cintra می گوید. Geralt به طور شگفت آور مردی است که داستان قاب Sword of Destiny را حمل می کند ، که شامل شورت های متنوعی است که بر روی فلاش بک های زندگی جرالت متمرکز شده است. دلیل این امر این است که فصل 2 Witcher روی چند کتاب اول حماسه اصلی Witcher تمرکز خواهد کرد: Blood of Elves 1994 ، زمان Contempt سال 1995 و / یا Baptism of Fire.

واقعیت موضوع این است که هیچ کس درگیر با The Witcher در مورد نقشه سری دوم فصل آینده سریال چیزی نگفت. همه ما می دانیم این است که تیم خلاق Witcher "در انتخاب داستان ها" که در فصل 1 گفتند "بسیار مراقب بودند و آنچه که طرفداران قبلاً از این نمایش دیده اند فقط پایه و اساس این است که چیز بعدی به آنجا می رود ، از فصل 1. "تمام دانه های آینده را که باید در فصول بعدی داستان بگوییم" کاشت.

نتفلیکس موارد دیگری را برای بازیگران فصل 2 Witcher اعلام کرد
kristofer hivju Rich Polk / Getty Images

همه هیت های سنگین از فصل 1 به فصل بعدی The Witcher باز می گردند ، اما یک مطبوعات مطبوعات Netflix که توسط Looper بدست آمده است نیز درباره اعضای جدید بازیگران اطلاعات زیادی به ما داد. چند شایعه تأیید شد و برخی چهره های آشنا از دیگر نمایش ها در فصل دوم The Witcher ظاهر می شوند.

چندین جادوگر دیگر برای پیوستن در کنار هنری کاویل به عنوان جرالت بازیگران معرفی شده اند. یاسن آتور (رابین هود ۲۰۱۸ ، والاندر جوان) در نقش کوئن بازی خواهد کرد ، جادوگری که به سیری نحوه مبارزه با شمشیر را آموزش داده است. Paul Bullion (Peaky Blinders) لامبرت را بازی خواهد کرد ، یکی از آخرین جادوگران آموزش دیده در Kaer Morhen. سرانجام ، Thue Ersted Rasmussen (F9) در اسکل ، یکی از نزدیک ترین دوستان و متحدان جرالد بازی خواهد کرد.

جادوگران جدید تنها اعضای جدید بازیگران نیستند که اضافه شده اند! کریستوفر هیوجو (Game of Thrones) بازی نجیب لعنت شده Nivellen را بازی خواهد کرد ، در حالی که Agnes Bjorn عاشق خود ، Vereena خواهد بود. دبیر ویلگورفس ، لیدیا ، توسط عایشه فابینن راس (دختر دانمارکی) بازی می شود ، و مکیا سیمسون تازه وارد ، ملکه الف های دال بلاتانا ، Francesca Findabair را بازی می کند.

باید توجه داشته باشیم که این توصیفات شخصیت ها مبتنی بر عرف معمول رمان های Witcher است و ممکن است لزوماً نقش آنها در نمایش را منعکس نکند. یکی از شخصیت هایی که انتظار می رود در فصل 2 ظاهر شود ، در اینجا ذکر نشده است: هیچ اشاره ای به وسزمیر نیست. ظاهراً این نقش به چند نام بزرگ ارائه شده است که آن را رد کردند - از جمله مادس میکلسن و مایکل کیتون - و طرفداران Redanian Intelligence می نویسند که مارک هامیل نیز به این نقش پیشنهاد شده است. به نظر می رسد وسامیر در فصل دو خواهد بود اما ما اینطور نیست

  • سارا کریمی