اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

سیکلوپ و کاوالری

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۰۶ ب.ظ

برنامه بانوی تریو برای به دست آوردن قدرت دکتر منهتن برای تقریباً کار خود ، تا حدودی ، زیرا او از برنامه هفتم کاوالی استفاده می کرد تا از قدرت دکتر منهتن نیز استفاده کند. کاوالری ، پسوند سازمان نژادپرستانه موسوم به سیکلوپس که ویلیام ریوز تقریباً تمام زندگی بزرگسال خود را در جنگ گذراند ، سالها بود که برای تحریک سرنگونی رئیس جمهور ردفورد برنامه ریزی می کرد ، و هنگامی که فهمیدند که منهتن دوباره روی زمین است ، سرنوشتشان تغییر کرد. . آنها با داشتن این دانش و منابع جو کین جونیور ، آنها نقشه خود را برای تصاحب دولت ایالات متحده از طریق کین با سرقت هدایای زیادی از منهتن تهیه کردند.

در پایان ، برنامه آنها با شکست مواجه شد ، و Trieu از منابع خود استفاده کرد تا تمام رهبری کلیدی Cyclops ، از جمله Joe Kein Sr را از بین ببرد. The Cyclops بی هدف است ، اما این بدان معنی نیست که مرده است. برتری سفید نشان داده شده است که به ویژه در این جهان توهین آمیز است و شک دارد که نسخه های سازمان یافته آن خیلی سریع از بین می روند.

بعد از فصل 1 Watchmen ، هیچ حمله دیگری وجود ندارد؟
ماشین آلات ماهی مرکب Veidt

بیشتر سریال های تلویزیونی Watchmen تقریباً 34 سال پس از پایان وقایع رمان اصلی گرافیک برگزار می شود. در پاییز 1985 ، آدریان ویدت هیولا ماهی مرکب خود را برای نجات بشریت به شهر نیویورک فراخواند و وی در مدت زمان بیش از سه دهه از زمان به روز نگه داشتن این charad انرژی قابل توجهی را اختصاص داده است. همانطور که پیش پرده این سریال نشان داد ، موجودات ماهی مرکب ویدت هنوز در وجود ماهی مرکب مینیاتوری وجود ندارند که در فواصل تصادفی در سراسر جهان از آسمان باران می زند ، سپس در عرض چند ثانیه حل می شوند. این پدیده به حدی شایع است که گروههای حمایتی از مردم در سراسر جهان وجود دارند که برای کنار آمدن با اضطراب روانی ناشی از آن ، همکاری می کنند ، به خصوص که تقریباً همه معتقدند که این باران ماهی مرکب از بعد بیگانه است.

اگرچه با دستگیری آدریان ویدت ، فرصت خوبی وجود دارد این حمله های باران ماهی مرکب خیلی زود متوقف می شوند. برای لوری بلک به آسانی می توانست راهی برای خاموش کردن ماشین آلات از پیش برنامه ریزی شده خود پیدا کند ، و اگرچه توضیح حقیقت برای همه جهان سخت تر است ، به نظر می رسد که به احتمال زیاد در زمان اتفاق می افتد. دنیای دیده بانها دیگر از باران ماهی مرکب رنج نخواهند برد و این امر را از نظر زندگی روزمره کمی جالب تر می کند.

چه کسی "Lube Man" در فصل 1 Watchmen است؟
مرد Lube

فینال فصل Watchmen موفق به بسته بندی زیادی در زمان اجرا شد و به روشی بسیار مختصر اما بسیار قانع کننده به سؤال پاسخ داد. ما یاد گرفتیم که چگونه لیدی تریو در کل روایت متناسب است و نقشه او چیست ، چرا جان در تمام آن سالها قبل از ویلیام ریوز دیدار کرد ، چگونه آدریان ویدت سرانجام آن را به زمین و خیلی موارد دیگر بازگرداند. با این وجود ، یکی از مواردی که این قسمت به آن پرداخته بود ، هویت یکی از عجیب ترین شخصیت های جدید Watchmen بود: "مرد Lube".

این شخصیت - به همین دلیل به دلیل لباس نقره ای رنگ نقره اش که با روغن هایی چربی پوشانده شده بود که به او اجازه می دهد در عرض چند ثانیه از بینش برود - فقط یک بار در این سریال ظاهر شد و یک خروجی بسیار سریع اما فراموش نشدنی از طریق طوفان طوفان ایجاد کرد. از آن زمان طرفداران این نمایش تعجب کرده اند که دقیقا چه کسی زیر این نقره قرار دارد. فینال فصل به ما چیزی نگفت ، اما به نظر می رسد مکمل معمولی HBO برای سریال ، Peteypedia ، آن را بیان کرده است. این مجموعه ، که نامش برای لوی بلیک ، FBI ، معاون دلی پتی بود ، در نوشته های قبلی اظهار داشت که ممکن است خود پتی هویت Lube Man را پذیرفته باشد ، و نوشته های اضافه شده پس از قسمت آخر پخش همه را پخش کردند اما آن را تأیید کردند. پتی مرد لوب بود و از طریق تحقیقات از طریق هویت مخفی خود در حال پیگیری بود.

آینده آنجلا بعد از پایان فصل 1 Watchmen
آنجلا آبار

با توجه به اتفاقات فصل اول Watchmen ، زندگی آنجلا آبار به طرق مختلف تغییر یافت. او فهمید که پدربزرگ که او هرگز ملاقات نکرد ، عدالت هود بود ، و او هنوز زنده بود و هنوز به عنوان هوشیار کار می کرد. او حقیقت را در مورد دوست و مربی خود فهمید. او مجبور شد فاش کند که شوهرش مخفیانه دکتر منهتن بود ، تنها ساعت ها بعد او را از دست داد و او باید بعد از درگذشت جان یک بار برای همیشه فهمید که چگونه قطعات را انتخاب کند. با توجه به همه اینها ، Watchmen فصل 1 به قول آغاز جدیدی برای آنجلا به لحظات پایانی خود نزدیک می شود. به همراه فرزندان و پدربزرگش که با خیال راحت در داخل خانه می خوابند ، او را با تخم مرغی که به طرز معجزه آسایی و معجزه آسایی به سر می برد ، به استخر شنا می رود ، آن را قورت می دهد و چیزی را که دکتر منهتن به او گفته بود ، به یاد می آورد.

این فصل کوتاه است از تأیید بصری که Manhattan آخرین قدرت تخم مرغ را با قدرت خود تزریق کرد ، بنابراین آنها را به آنجلا منتقل می کند ، اما به گفته خالق دیمون لیندلوف ، هیچ ابهام واقعی در آنجا وجود ندارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنید همه چیزهایی که جون گفت هیچ جا منجر نمی شود ، و ... از آن گذشته ... آنگلا روی پوستر این سریال به رنگ آبی پوشیده بود. پیام واضح است: آنجلا آبار ، دکتر جدید منهتن است ، خواه ببینیم که او پیاده روی او را روی آب می بیند یا نه.

آیا فصل دوم Watchmen اتفاق می افتد؟
پای آنجلا بر روی آب

اگرچه داستان آن غالباً در کارگردانی عجیب به نظر می رسید

ns ، Watchmen در پایان فصل اول خود را با روشی کاملاً مختصر برگزار کرد. همه درگیری های کلیدی برطرف شد ، افراد بد شکست خوردند و بچه های خوب مجبور شدند به خانه بروند. سپس ، برای خاتمه دادن به این ، ما آن صحنه هیجان انگیز را تجربه کردیم ، که در آن آنجلا آبار متوجه می شود که همسرش دکتر منهتن چیزی را برای او پشت سر گذاشت: قدرت او ، آماده است تا او این کار را بکند و کارهای خوبی انجام دهد.

با توجه به این پایان نسبتاً مشخص ، فصل دوم در کارت هاست؟ خالق دیمون لیندلوف برای این ایده باز است ، اما همه چیز بستگی به ورود یک داستان دارد یا خیر.

وی گفت: "هر کاری ممکن است." "اما من باید بتوانم به این سؤال پاسخ دهم:" ایده برای فصل دوم چیست؟ " فکر نمی کنم علاقه مند باشم و فکر نمی کنم مخاطب علاقه مند باشد ، "بیایید فقط همین کار را انجام دهیم." زیرا در این صورت Watchmen نخواهد بود. به یک ایده جدید نیاز دارد. شاید این ایده از شخص دیگری ناشی شود. من صد درصد از آن استقبال می کنم. "

توصیه شده
بعدی
چرا بازیگران Watchmen HBO بسیار آشنا به نظر می رسند
ساعت مچی HBO
توسط نینا استارنر / اکتبر. 16، 2019 3:07 EST / بروزرسانی شده: 29 اکتبر 2019 ساعت 12:48 بعد از ظهر EST

در سال 2009 ، اقتباس Zack Snyder از Watchmen در سینماها قرار گرفت و رمان اصلی گرافیکی آلن مور را برای اولین بار به پرده بزرگ آورد. پس از سالها پیشرفت ، سرانجام فیلم مورد انتظار منتقل شد ، فقط برای ناامید کردن طرفداران دیرینه از کار پیشگامانه مور به لطف جهت بمب گذاری اسنایدر و برخی از گزینه های شگفت آور. شاید این تقصیر کاملاً اسنایدر نبوده است ، زیرا بسیاری از افراد مدتهاست که معتقد بودند که Watchmen ، به عبارت ساده ، غیرقابل توصیف بود ، اما با این وجود ، این فیلم تا حد زیادی به عنوان یک شکست مشاهده می شد.

هواداران باید سال ها منتظر یک اقتباس جدید و امیدوارانه قطعی باشند ، و در سال 2018 ، HBO اعلام کرد که آنها Watchmen جدید را به جهان می دهند - اما این بار ، این یک سریال تلویزیونی خواهد بود. با استفاده از نویسنده Lost and The Leftovers دیمون لیندلوف ، این نسخه جدید Watchmen به عنوان داستانی جدید و اصلی مستقر در دنیای مور عمل می کند و بر اساس وقایع این فیلم بنا شده است ، بنابراین طرفداران می توانند در این دنیای تاریک و لایه باز انتظار داستان کاملاً جدیدی را داشته باشند. اتفاق می افتد که با بسیاری از ستاره های باور نکردنی پرجمعیت است. از برندگان جوایز آکادمی گرفته تا فارغ التحصیلان دیوانه مردان ، اینجا جایی است که احتمالاً قبلاً بازیگران سریال Watchmen HBO را مشاهده کرده اید.

رجینا کینگ
Regina King Watchmen

در دنیای مجدد دیده بان HBO's Watchmen ، اعضای پلیس فعال ماسک برای دفاع در برابر هفتمین کالواری ، یک گروه خشن با الهام از شخصیت اصلی رمانچاخ ، از ماسک استفاده می کنند. از آنجا که کالواری ماسکهای پوشیده از چهره امضای Rorschach را امتحان می کند ، پلیس همچنین ماسک هایی را اجرا نمی کند و به یک قانون محافظتی اطمینان می دهد که پلیس می تواند هویت واقعی خود را از کسانی که ممکن است آنها را هدف قرار دهند پنهان کند. یکی از این مأمورین ، کارآگاه آنجلا آبار است که به عنوان خواهر شب تحت ماسک خود نقاب می زند و توسط رجینا کینگ بازی می شود.

کینگ یک حرفه طولانی و موفقیت آمیز در هالیوود داشته است ، وقتی با دیدن جوایز مهم او به چشم می خورد ، مشخص می شود؛ در کنار سه امیس و یک گلدن گلوب ، کینگ نیز به دلیل حمایت از او در فیلم Barry Jenkins 'If Beale Street Could Talk صحبت کرد ، در سال 2018 جایزه اسکار را به خانه برد. شما همچنین ممکن است او را در فیلم هایی مانند Boyz n the Hood ، دنباله هایی مانند Legally Blonde 2 و Miss Congeniality: Armed & Fabulous ، در حمایت از نقش های تلویزیونی در نمایش هایی مانند The Big Bang Theory و همچنین به عنوان ستاره کوتاه مدت هفت هفتگی Netflix دیده باشید. ، که یکی از سه Emmy خود را به عنوان Latrice Butler ، یک مادر غمگین ، به او زد.

جرمی آیرونز
جرمی آیرونز Watchmen

برای مدتی ، نقش جرمی آیرونز ، افسانه انگلیسی ، در Watchmen ساکت ماند و هوای رمز و راز دادرسی را فراهم آورد ، اما در پایان ، یک ویژگی HBO خبری را منتشر کرد که شخصیت آیرونز در آن بازی خواهد کرد. در اوایل سپتامبر 2019 منتشر شد ، نگاه پشت صحنه به این سریال مصاحبه بازیگران با اشاره به آیرونز به عنوان Ozymandias - نام مستعار آدریان ویدت ، شخصیتی بسیار مهم از رمان اصلی معروف به "باهوش ترین مرد جهان" - اگر روشن شود زیرنویس ویدیو

آیرونز به عنوان یکی از تنها مجریان تاریخ سینمایی که موفق به کسب جایزه امی ، یک تونی و یک آکادمی شده است ، کار خارق العاده ای در صحنه و صفحه داشته است و بدون شک شما یکی از اجراهای تحسین برانگیز خود را دیده اید - یا شنیده اید. در طول سال ها. یکی از مشهورترین اجراهای او فقط صدای او را نشان می دهد ، اما با این وجود ، عملکرد آیرونز در The Lion King هنوز هم به عنوان نسخه نهایی شیر شر Scar در نظر گرفته می شود. فراتر از دشت های آفریقایی ، آیرونز در همه چیز از زن ستوان فرانسوی ، معکوس فورچون (در نقشی که آیرونز یک اسکار به دست آورد) ، مرد در ماسک آهنین و نقش او در نقش آلفرد پنیورث در DCEU ظاهر شده است. اگر از طرفداران درام تاریخی هستید ، به احتمال زیاد از نقش او به عنوان پاپ الکساندر ششم در Showtime's The Borgias لذت برده اید.

دون جانسون
دون جانسون دیده بان

در دنیایی که مستلزم محافظت مداوم از افسران پلیس است که به وضوح مورد حمله گروه های تروریستی روبرو قرار می گیرند ، رئیس پلیس باید حضور قدرتمند داشته باشد و از افسران خود در برابر آویز محافظت کند.ns ، Watchmen در پایان فصل اول خود را با روشی کاملاً مختصر برگزار کرد. همه درگیری های کلیدی برطرف شد ، افراد بد شکست خوردند و بچه های خوب مجبور شدند به خانه بروند. سپس ، برای خاتمه دادن به این ، ما آن صحنه هیجان انگیز را تجربه کردیم ، که در آن آنجلا آبار متوجه می شود که همسرش دکتر منهتن چیزی را برای او پشت سر گذاشت: قدرت او ، آماده است تا او این کار را بکند و کارهای خوبی انجام دهد. با توجه به این پایان نسبتاً مشخص ، فصل دوم در کارت هاست؟ خالق دیمون لیندلوف برای این ایده باز است ، اما همه چیز بستگی به ورود یک داستان دارد یا خیر. وی گفت: "هر کاری ممکن است." "اما من باید بتوانم به این سؤال پاسخ دهم:" ایده برای فصل دوم چیست؟ " فکر نمی کنم علاقه مند باشم و فکر نمی کنم مخاطب علاقه مند باشد ، "بیایید فقط همین کار را انجام دهیم." زیرا در این صورت Watchmen نخواهد بود. به یک ایده جدید نیاز دارد. شاید این ایده از شخص دیگری ناشی شود. من صد درصد از آن استقبال می کنم. " توصیه شده بعدی چرا بازیگران Watchmen HBO بسیار آشنا به نظر می رسند ساعت مچی HBO توسط نینا استارنر / اکتبر. 16، 2019 3:07 EST / بروزرسانی شده: 29 اکتبر 2019 ساعت 12:48 بعد از ظهر EST در سال 2009 ، اقتباس Zack Snyder از Watchmen در سینماها قرار گرفت و رمان اصلی گرافیکی آلن مور را برای اولین بار به پرده بزرگ آورد. پس از سالها پیشرفت ، سرانجام فیلم مورد انتظار منتقل شد ، فقط برای ناامید کردن طرفداران دیرینه از کار پیشگامانه مور به لطف جهت بمب گذاری اسنایدر و برخی از گزینه های شگفت آور. شاید این تقصیر کاملاً اسنایدر نبوده است ، زیرا بسیاری از افراد مدتهاست که معتقد بودند که Watchmen ، به عبارت ساده ، غیرقابل توصیف بود ، اما با این وجود ، این فیلم تا حد زیادی به عنوان یک شکست مشاهده می شد. هواداران باید سال ها منتظر یک اقتباس جدید و امیدوارانه قطعی باشند ، و در سال 2018 ، HBO اعلام کرد که آنها Watchmen جدید را به جهان می دهند - اما این بار ، این یک سریال تلویزیونی خواهد بود. با استفاده از نویسنده Lost and The Leftovers دیمون لیندلوف ، این نسخه جدید Watchmen به عنوان داستانی جدید و اصلی مستقر در دنیای مور عمل می کند و بر اساس وقایع این فیلم بنا شده است ، بنابراین طرفداران می توانند در این دنیای تاریک و لایه باز انتظار داستان کاملاً جدیدی را داشته باشند. اتفاق می افتد که با بسیاری از ستاره های باور نکردنی پرجمعیت است. از برندگان جوایز آکادمی گرفته تا فارغ التحصیلان دیوانه مردان ، اینجا جایی است که احتمالاً قبلاً بازیگران سریال Watchmen HBO را مشاهده کرده اید. رجینا کینگ Regina King Watchmen در دنیای مجدد دیده بان HBO's Watchmen ، اعضای پلیس فعال ماسک برای دفاع در برابر هفتمین کالواری ، یک گروه خشن با الهام از شخصیت اصلی رمانچاخ ، از ماسک استفاده می کنند. از آنجا که کالواری ماسکهای پوشیده از چهره امضای Rorschach را امتحان می کند ، پلیس همچنین ماسک هایی را اجرا نمی کند و به یک قانون محافظتی اطمینان می دهد که پلیس می تواند هویت واقعی خود را از کسانی که ممکن است آنها را هدف قرار دهند پنهان کند. یکی از این مأمورین ، کارآگاه آنجلا آبار است که به عنوان خواهر شب تحت ماسک خود نقاب می زند و توسط رجینا کینگ بازی می شود. کینگ یک حرفه طولانی و موفقیت آمیز در هالیوود داشته است ، وقتی با دیدن جوایز مهم او به چشم می خورد ، مشخص می شود؛ در کنار سه امیس و یک گلدن گلوب ، کینگ نیز به دلیل حمایت از او در فیلم Barry Jenkins 'If Beale Street Could Talk صحبت کرد ، در سال 2018 جایزه اسکار را به خانه برد. شما همچنین ممکن است او را در فیلم هایی مانند Boyz n the Hood ، دنباله هایی مانند Legally Blonde 2 و Miss Congeniality: Armed & Fabulous ، در حمایت از نقش های تلویزیونی در نمایش هایی مانند The Big Bang Theory و همچنین به عنوان ستاره کوتاه مدت هفت هفتگی Netflix دیده باشید. ، که یکی از سه Emmy خود را به عنوان Latrice Butler ، یک مادر غمگین ، به او زد. جرمی آیرونز جرمی آیرونز Watchmen برای مدتی ، نقش جرمی آیرونز ، افسانه انگلیسی ، در Watchmen ساکت ماند و هوای رمز و راز دادرسی را فراهم آورد ، اما در پایان ، یک ویژگی HBO خبری را منتشر کرد که شخصیت آیرونز در آن بازی خواهد کرد. در اوایل سپتامبر 2019 منتشر شد ، نگاه پشت صحنه به این سریال مصاحبه بازیگران با اشاره به آیرونز به عنوان Ozymandias - نام مستعار آدریان ویدت ، شخصیتی بسیار مهم از رمان اصلی معروف به "باهوش ترین مرد جهان" - اگر روشن شود زیرنویس ویدیو آیرونز به عنوان یکی از تنها مجریان تاریخ سینمایی که موفق به کسب جایزه امی ، یک تونی و یک آکادمی شده است ، کار خارق العاده ای در صحنه و صفحه داشته است و بدون شک شما یکی از اجراهای تحسین برانگیز خود را دیده اید - یا شنیده اید. در طول سال ها. یکی از مشهورترین اجراهای او فقط صدای او را نشان می دهد ، اما با این وجود ، عملکرد آیرونز در The Lion King هنوز هم به عنوان نسخه نهایی شیر شر Scar در نظر گرفته می شود. فراتر از دشت های آفریقایی ، آیرونز در همه چیز از زن ستوان فرانسوی ، معکوس فورچون (در نقشی که آیرونز یک اسکار به دست آورد) ، مرد در ماسک آهنین و نقش او در نقش آلفرد پنیورث در DCEU ظاهر شده است. اگر از طرفداران درام تاریخی هستید ، به احتمال زیاد از نقش او به عنوان پاپ الکساندر ششم در Showtime's The Borgias لذت برده اید. دون جانسون دون جانسون دیده بان در دنیایی که مستلزم محافظت مداوم از افسران پلیس است که به وضوح مورد حمله گروه های تروریستی روبرو قرار می گیرند ، رئیس پلیس باید حضور قدرتمند داشته باشد و از افسران خود در برابر آویز محافظت کند....در حالی که هنوز هم به نوعی در تلاش برای حفظ صلح است. در این تکرار Watchmen ، آن شغل به رئیس جود کرافورد ، با بازی دون جانسون تعلق می گیرد. جانسون رهبری یک حرفه برجسته را تجربه کرده است ، اما ممکن است در نگاه اول تماشاگران جوان Watchmen کاملاً قابل تشخیص نباشد. جانسون با وجود چند چرخش حمایتی پر طرفدار در پروژه هایی مانند Django Unchained ، Eastbound & Down و The Other Woman ، بدون شک بهترین شخصیت شناخته شده برای نقش آفرینی اش به عنوان سونی کراکت در میامی معاون است ، کارآگاه سریال NBC که از 1984 تا 1989 اجرا شد. . جانسون پس از بازگشت به تلویزیون با درام کوتاه سال 2015 ABC و خونریزی ، سرمایه گذاری جدیدی با صفحه نمایش کوچک پیدا کرده است ، اما این روزها ، شاید او به لطف فرزندان با استعداد خود به بهترین وجهی از بوف های بی نظیر هالیوود شناخته شود: دخترش با بازیگر. ملانیا گریفیت ، داکوتا جانسون در فیلم هایی مانند پنجاه سایه از خاکستری به بد تایمز در ال رویال نام خود را برای خودش رقم زده است. تیم بلیک نلسون Tim Blake Nelson Astrid Stawiarz / گتی ایماژ از آنجا که این نسخه از Watchmen داستان جدیدی را تعریف می کند که در دنیای فوق العاده تفصیلی مور قرار دارد ، شخصیت های جدیدی وجود دارد که در روایت بافته شده اند ، که یکی از آنها به عنوان شیشه به دنبال شناخته می شود. تیم بلیک نلسون ، که نقش جدید را بازی می کند ، او را در پادکست امپایر توضیح داد و گفت: "این یک شخصیت واقعاً جالب ، جذاب است ... من واقعاً او را کاملاً نمی فهمم و این عمدی است. دیمون لیندلوف واقعیت هایی را درباره شخصیت شما همانطور که می روید ... بنابراین من در حال یادگیری هستم که این شخص را دنبال می کنم و سعی می کنم ... این تقریبا شبیه به نقاشی دیواری است. خشت همیشه مرطوب است. " با توجه به تماس های بازیگران ، شخصیت به عنوان پلیس بسیار تیز و با مهارت بازجویی عالی توصیف می شود که ممکن است شخصیتی بدتر از سطح زیر بغل داشته باشد. خوشبختانه ، بازیگر کهنه کار ، بلیک نلسون از شخصیت های پیچیده غریبه نیست. بلیک نلسون یکی از همکاران مکرر جوئل و اتان کوون در بسیاری از فیلم هایشان از جمله O Brother Where Art Thou ظاهر شده است؟ و The Ballad of Buster Scruggs تحسین شده Netflix را نشان داد ، اما این بازیگر شخصیت موفق در همه چیز از Holes تا Siria گرفته تا The Incredible Hulk تا Lincoln و همچنین نقش های پشتیبانی و کادو در نمایش هایی مانند کیمیایی اشمیت و نام خانوادگی مدرن ظاهر شده است. ژان هوشمند ساعت هوشمند ژان هوشمند یک راه ایده آل برای اتصال جهان Watchmen مور به نمایش HBO نمایش شخصیت های آشنا است که از سال گذشته تماشاگران در طول اقتباس فیلم در سال 2009 با آنها چکیده اند و طرفداران احتمالاً از دیدن Silk Spectre یک بار دیگر خوشحال خواهند شد. با بازی Malin Akerman در این فیلم ، یک نسخه پخته تر از Silk Spectre که نام واقعی وی لوری جوسپسیکیک است با بازی ژان اسمارت بازی می شود. سالها پس از وقایع فیلم ، Silk Spectre اکنون به عنوان عامل FBI لوری بلیک فعالیت می کند. هوشمند ، یک مجری قدرتمند ، شخصیت مناسب برای چنین شخصیتی ضروری است. از سال 1986 تا 1991 ، اسمارت بیشتر به خاطر نقش اصلی خود در سریال محبوب تلویزیونی Designing Women شناخته شد و از آن زمان به بعد ، او یک حرفه باورنکردنی را ادامه داد ، از جمله نقش هایی در Frasier و Samantha Who؟ (هر دوی آنها جوایز Emmy خود را به دست آورد) ، 24 (به عنوان بانوی اول ایالات متحده) و اقتباس FX از فارگو ، که برای او نامزد دریافت جایزه دیگری شد. او همچنین در فیلم هایی مانند Garden State ، I Heart Huckabees ، یک علاقه مندی ساده و زندگی خود ظاهر شده است. جیمز ولک جیمز Wolk Rich Fury / تصاویر گتی در عالم دیستوپی Watchmen ، مقامات دولتی شغلی سخت تر از همیشه دارند و به عنوان یک سناتور جوان از اوکلاهما (جایی که این سریال تعیین شده است) ، سناتور کین ، نقش عود کننده ای که جیمز وولک بازی می کرد ، کار غیرممکنی را پیش روی او دارد. او سعی می کند از این قانون برای حفظ صلح بین پلیس و حمله به تروریست ها استفاده کند. به خصوص به عنوان یک عضو جوان دولت ، کین بین یک سنگ و یک مکان سخت قرار دارد و به لطف رزومه قدرتمند دراماتیک وی ، وولک یک انتخاب ایده آل برای بازی کردن بوروکرات مبارز است. ولک ، که بیشتر در تلویزیون کار کرده است ، در طول حرفه خود در تعداد بسیار زیادی از درام های تحسین شده ظاهر شد. بعد از حضور در Showtime’s Shameless در کنار Emmy Rossum و William H. Macy و USA minisaries of Animals سیاسی Animals with Sigourney Weaver ، وولک در تلویزیون پرستیژ به عنوان باب بنسون روی Mad Men ، شخصیتی مکرر که در فصل ششم خود به این نمایش پیوست. بنسون ممکن است نقش کوچکی داشته باشد ، اما او به لطف تئوری های فراوان - و همچنین ایجاد یک یاد و خاطره اکنون مشهور - به سرعت یکی از شخصیت های اصلی مورد حمایت این نمایش شد - وولک را در مسیر جدال جدی نمایشی قرار داد. فرانسیس فیشر Frances Fisher Tibrina Hobson / گتی ایماژ بازی در برابر دون جانسون ، رئیس کرافورد ، بازیگر شخصیت با تجربه هنگامی که نوبت بازیگری نقش جین کرافورد را می داد ، ضروری بود و ذهن های پشت سر واتمن ، تناسب بی نظیری پیدا کرد - فرانسیس فیشر ، که ده ها سال است که به طور مداوم در هالیوود فعالیت می کند. نقش برکشی فیشر در Unforgiven آمد که توسط بازیگر و کارگردان کلینت ایا کارگردانی شد...استوود ، و او آن قسمت را با پروژه هایی مانند خانه ماسه و مه ، قانون جذب ، در دره الا ، میزبان و زن در طلا دنبال کرد. علی رغم حرفه طولانی خود در تلویزیون و فیلم - در پرده کوچک ، او در همه چیز از آناتومی گری گرفته تا معاد تا ذهن جنایی گرفته تا مسترهای سکس ظاهر شده است - بیشتر مخاطبان احتمالاً با نقش پشتیبان وی در تایتانیک آشنا هستند ، جایی که او روت دی ویت بوکاتور را بازی کرد. ، مادر قدرتمند کیت وینسلت ، رز دوییت بوکاتور در فیلم ضربه سرخ جیمز کامرون. هونگ چائو نگهبان هونگ چائو اختلافات طبقاتی در جهان Watchmen بسیار زیاد است و هیچ کس بهتر از بورژوازی فوق العاده ثروتمند از لیدی Trieu ، یک میلیاردر گریزان که ثروت ، قدرت و پول زیادی در اختیار دارد ، نیست. این نقش آبدار و مهیج را بازیگر نقش هونگ چائو بازی خواهد کرد که در یک دهه گذشته چلپ چلوپ کرده است و به تماشاگران WBO ، شبکه ای که شروع کارش را آغاز کرده است ، باز خواهد گشت. فراتر از افزودن به تنوع کلی بازیگران - با اکثر هدایت هایی که بازیگران رنگ بازی می کنند ، این یک قدم عالی برای تلویزیون پرستیژ است - چائو همان استعدادها را به Watchmen می آورد که در مورد نقش پرتحرکش در فیلم 2017 الکساندر پین از 2017 کاست ، برای او نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. چائو همچنین در دو نمایش متفاوت HBO ، Treme (جایی که وی از سال 2011 تا 2013 لینا را بازی کرد) ظاهر شد و ضربه سر و صدا Big Little Lies (جایی که او در یک مدرسه ابتدایی مونتری با فراتر از مادری بازی کرد) و همچنین صدایش را به Netflix داد. کارتون تاریک BoJack Horseman و حضور در کمدی کوتاه مدت زندگی پس از زندگی آمازون برای همیشه. اندرو هوارد اندرو هوارد فرزر هریسون / گتی ایماژ دقیقاً مانند Tim Blake Nelson's Looking Glass ، Red Scare یک شخصیت جدید است که به خصوص برای اقتباس Watchmen از HBO ساخته شده است و فراتر از لباس قرمز امضایی او ، این شخصیت به عنوان پلیس و مافیوزو با لهجه ضخیم و ارعاب روسی شناخته می شود. این نقش به یک آفتاب پرست واقعی احتیاج دارد و مردی که پشت شخصیت است ، به طور حتم به کار مشغول است. اندرو هوارد بازیگر ولزی ، نقش سرخ ترس را بازی می کند که به عنوان یک نقش معمولی شناخته می شود. هوارد از سال 1999 که اولین فیلم خود را با اقتباسی از باغ آلبالو آغاز کرد ، کار خود را روی صحنه و پرده سینما می گذارد. هوارد در ضمن حضور در پروژه های تلویزیونی مانند Band of Brothers ، Hatfields & McCoys، Hell on Wheels و Agents S.H.I.E.L.D. ، در فیلم هایی مانند Limitless ، The Hangover Part II ، Taken 3 ، CHiPS و Truth of Dare ظاهر شده است. با این حال ، برجسته ترین نقش وی در تلویزیون قبل از Watchmen به عنوان ویل Decody در بیتس متل بدست آمد که در آن هشت قسمت پخش شد. رابرت ردفورد رابرت ردفورد Bertrand Guay / گتی ایماژ یکی از برجسته ترین ویژگی های دنیای آینده نگرانه Watchmen ، رئیس جمهور منتخب آن است. مطمئناً انتخاب یک چهره مشهور به عنوان رئیس جمهور ، دیگر به معنای مفهومی کاملاً جدید به نظر نمی رسد ، اما در درون جهان Watchmen ، یکی از افسانه ای ترین بازیگران هالیوود به عنوان قدرتمندترین مرد جهان خدمت می کند. در تاریخ 26 ژوئیه 2019 ، تیم پشت ساعت Watchmen از طریق اینستاگرام اعلام کرد که رابرت ردفورد طولانی ترین رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می کند ، که در سال 1992 به مقام ریاست جمهوری انتخاب شد. برای متن ، این نسخه از Watchmen در سال 2019 تنظیم شده است ، هرچند که یکی از گوشی های هوشمند و یا اینترنت یکی از شناخته شده ترین چهره های تاریخ هالیوود ، ردفورد در کنار پل نیومن در فیلم Butch Cassidy و Sundance Kid در 1969 شهرت و تحسین پیدا کرد و این زوج در سال 1973 مجدداً برای The Sting جمع شدند و به همین دلیل نامزد دریافت جایزه اسکار شد. ردفورد پس از حضور در فیلم The Way We Were و تمام آقایان رئیس جمهور ، پشت دوربین رفت و به صندلی کارگردان ، فیلم هایی مانند Ordinary People ، یک رودخانه اجرا شده از طریق آن ، مسابقه نمایش و سایر کلاسیک ها را ساخت. وی همچنین در سال 2016 توسط رئیس جمهور باراک اوباما به مدال آزادی رئیس جمهور اعطا شد. یحیی عبدالمتین دوم یحیی عبد المتین دوم خشمگین / گتی ایماژ اگرچه آنجلا آبار رجینا کینگ به گروهی از دانش آموزان مقطع ابتدایی می گوید که دیگر در خلبان ساعت Watchmen به عنوان افسر پلیس کار نمی کند ، اما به سرعت مشخص شد که این یک پوشش برای Sister Night است ، شبانه روزی ، نقاب دار او ، که برای مبارزه با هفتم تلاش می کند. سواره طبیعتاً ، آنجلا برای اطمینان از مراقبت از خانواده به یک سیستم پشتیبانی محکم نیاز دارد و شوهرش کال آبر ، خودش را ثابت می کند که مردی دلسوز و صبور است. ازدواج کال و آنجلا فوق العاده محکم است. شخصیت Cal Abar به اجرای آرامش بخش و مهربانی نیاز دارد و یحیی عبدالمتین دوم را برای این نقش عالی می کند. عبدالمتین اولین فیلم خود را در سال 2012 آغاز کرد ، اما از آن زمان به بعد بسیار شلوغ است. وی پس از ایفای نقش اصلی در سریال کوتاه زندگی Baz Luhrmann کوتاه زندگی نتفلیکس The Get Down ، او در سال 2017 در Baywatch و The Greatest Showman ظاهر شد و پس از آن نوبت پشتیبان در Aquaman 2018 به عنوان شرور Black Manta بود. سایر نمایش های تلویزیونی شامل موارد کوتاهی در نمایش های تحسین شده مانند داستان The Handmaid's Black Mirror است. که در...در سال 2019 ، او در فیلم Jordan Peele’s Us ظاهر شد که در فیلم جدید Candyman Peele نقش مهمی را ایفا کرد. برنامه او به زودی پاک نمی شود: عبدالمتین نیز برای نقش اصلی در فیلم چهارم ماتریس آماده است. توصیه شده بعدی چرا این بازیگران فیلم DC خیلی آشنا به نظر می رسند صحنه از پرندگان طعمه توسط مارکاس گرانت و برایان بون کهکشان همیشگی فیلم های دیجیتال کمیک در حال گسترش است تعدادی از بازیگران در لیست A را به ما نشان می دهد که برخی از قدرتمندترین موجودات جهان را به تصویر می کشند. اما پرورش یک ابرقهرمان یک روستا طول می کشد ، این بدان معناست که تعداد زیادی بازیگر وجود داشته اند که از کسانی که لباس تنگ دارند و روز را نجات می دهند پشتیبانی کنند. همچنین این بدان معناست که سینماگران احتمالاً فیلمی DC را تماشا کرده اند و از خود پرسیده اند "قبلاً آن بازیگر را کجا دیده ام؟" نگران نباشید ، خواننده عزیز - ما در اینجا برای کمک به نگاهی به برخی از ستاره های DC Extended Universe هستیم که تعدادی از مکانهایی را که احتمالاً قبلاً آنها را دیده اید ، ارائه می دهد ، خواه از تلویزیون یا فیلم ، کمک می کند. به یک مجری با یک رزومه مستحکم نیاز دارد تا بتواند در هر یک از فیلمهای DC نقش برجسته ای داشته باشد - و این شیرجه رفتن عمیق به سایر نقش های قابل توجه این بازیگران اثبات زیادی دارد. به همین دلیل است که برخی از ستاره های محبوب DC شما اینقدر آشنا به نظر می رسند جوئل کینامان - تیم خودکشی جوئل کینامان با نقش های علمی بزرگ Getty Images غریبه نیست هر تیم به یک رهبر احتیاج دارد و جلوی Suicide Squad DC نیز سرهنگ ریک پرچم بود ، که جوئل کینمان را به تصویر می کشد. پرچم دفتر نیروهای ویژه ایالات متحده بود که توسط آماندا والر به خدمت گرفته شد تا تیمی از افراد بد را در برابر نیروهای ماورای طبیعی رهبری کند. مقابله با قدرت های خارج از صفحه نمایش کنترل او برای Kinnaman چیز جدیدی نیست. در سری Netflix Altered Carbon ، او نقش Takeshi Kovacs را بازی کرد - مزدوری که آگاهی او بطور مداوم در "آستین" های مختلف انسانی بارگذاری می شود که به او امکان می دهد ماموریت های پنهانی و خطرناکی را انجام دهد. دقیقاً دقیقاً مثل تعقیب روحیه بین بُعدی نیست ... بلکه واقعاً متفاوت نیست. کینامان وقتی به دنبال فصلی از House of Cards با بازی Will Will Conway بود ، نقش بسیار به مراتب از زمین را بازی کرد - هرچند که کمتر در پی شرارت ادراک شده بود - وقتی وی برای حضور در انتخابات دوباره شرکت کرد. انتخابات برای رئیس جمهور او همچنین هنگام بازی در کارآگاه قتل استفان هولدر در سری رمز و راز AMC The Killing ، او یک جفت نقش بازی کرد که بیشتر از حقیقت و عدالت بود. در همین زمان ، کینامان هنگامی که الکس مورفی شد ، که به عنوان شخصیت اصلی در RoboCop شناخته می شد ، یک سالک جستجوی عدالت خواه تر بازی می کرد. ساحل آدام - جوخه انتحاری Slipknot Beach آن را از Suicide Squad Live Getty Images خارج نکرد آدام بیچ با ورود به دنیای دی سی به عنوان کریستوفر ویس ، با نام مستعار Slipknot ، متخصص طناب کشی و صعود به عضویت در Task Force X آماندا والر وارد شد. متأسفانه ، اوضاع به این خوبی پیش نرفت و اسلیپکنت فریب خورد و فریب داد. بالا شما باید متنفرم وقتی این اتفاق می افتد. اما مدتها قبل از اینکه او کپسول و لاتکس یک ابرقهرمان تبدیل شده به سرخپوشی را خراب نکرد ، بیچ مبارز جنایتکاری بود که وقتی 21 قسمت را تحت عنوان کارآگاه دریاچه چستر در قانون و نظم صرف کرد: واحد ویژه قربانیان ، جایی که او در کنار یک Ice-T جفت شد توتولا فین. حرفه ای بیچ باعث شده است که او بیش از یک بار چهره های نظامی بازی کند ، از جمله دو نقش برجسته وی. نقش برجسته وی در سال 2002 هنگامی که وی بن بن یزیز را در Windtalkers John Woo بازی کرد ، به وجود آمد. این فیلم داستان سرخپوستان ناجا را نشان می دهد که از زبان مادری خود برای ایجاد کد برای کمک به آمریکا در پیروزی در نبردها در اقیانوس آرام در طول جنگ جهانی دوم استفاده کردند. دو سال بعد ، بیچ در حماسه جنگ جهانی دوم با پرچم های پدران ما کلینت ایستوود بازی کرد. این بار ، ساحل نقش "ایرا" رئیس سقوط ابر "هایس را به عهده گرفت ، دریایی آمریکایی بومی که در جنگ جهانی دوم به پرچم ایالات متحده در Iwo JIma کمک کرد. کونی نیلسن - زن شگفت انگیز کونی نیلسن در Wonder Woman Getty Images سلطنت کرد کونی نیلسن روی پرده در یک جفت فیلم DC ، نقش ملکه Hippolyta در Wonder Woman را بازی کرده و این نقش را دوباره چند ماه بعد در Justice League بازی کرده است. این مسئله کوچک نیست که نه تنها حاکم آمازونهای Themyscira بلکه مادر دیانا پرنس باشید ، اما در عین حال این نقشی است که نیلسن ظاهراً بیش از آنچه بر عهده داشت ، بود. شاید به این دلیل باشد که نیلزن تجربه بازی در حق امتیاز را دارد - نقش اصلی او در سینمای آمریکا در کنار راسل کرو در گلادیاتور به عنوان پرنسس لوسیلا ، دختر مارکوس اورلیوس و همسر نهایی کومودوس قرار گرفت. دو سال بعد ، او همسر تحقیر شده دیگری را در عکس یک ساعت به تصویر کشید ، به عنوان نینا یورکین ، هدف وسواس خطرناک Sy Parrish (رابین ویلیامز). حرفه نیلزن شامل تعدادی از نقش های تلویزیونی از جمله سیاسی مریدیت کین در باس ، ثروتمند و بی رحمانه لیلی گری در فیلم The Next و یک کاراکتر کوتاه به عنوان کارآگاه دانی بک در مورد قانون و نظم: واحد ویژه قربانیان - نقشی است که وی برگزار کرد. مدتی کوتاه در حالی که ماریسکا هارگیتای در مرخصی زایمان بود. اخیراً ، نیلسن عرفان را به تصویر کشیده است...

فیلم های نولان در رزومه مورفی. در یکی از نقشهای برجسته این بازیگر ، وی فرصتی برای همکاری با افسانه ترسناک وس کراون روی چشم قرمز در نقش جکسون ریپنر ، یک آدمکش مزدور داشت که یک زن را در یک نقشه برای قتل معاون وزیر امنیت ملی میهن ربوده می شود.

Mark Strong - فانوس سبز
مارک استرانگ قهرمان ما را در Green Lantern Getty Images متحد کرد

گرین فانترن وقتی در سال 2011 منتشر شد ، نقدهای عجیب و غریب به دست نیاورد ، اما این امر به مارک استرانگ فرصتی داد تا ادعای مربوط به یک قطعه از دنیای کمیکس DC را به عنوان Sinestro ، عضو سابق سپاه فانوس سبز که در نهایت از این کار برکنار شده است ، در اختیار بگذارد. تیم ملی و سرانجام بدخلقی هال جردن می شود.

اگر ایده قوی بازی کردن یک شرور مناسب به نظر می رسد ، به این دلیل است که وی سابقه طولانی بازی در نقش بچه های بد را در فیلم ها دارد - مانند فرانک دی امیکو در Kick-Ass ، یک فروشنده مواد مخدر و یک رئیس کلاهبرداری که به لطف مخلوط کردن یک محموله کوکائین گمشده. همه چیز خوب برای فرانک کار نمی کند. در RocknRolla ، استرانگ در اشتباه قانون باقی ماند ، این بار به عنوان یک سرپناه مسلح قوی به نام Archy. به عنوان یک دستیار قابل اعتماد رئیس لای کول (لنی کول) (تام ویلکینسون) ، Archy سمت خاکی تر از تجارت معاملات املاک و مستغلات کول را اداره می کند. در سال 2019 ، او به عنوان دکتر سیوانا به DCEU بازگشت ، نامزد شخصیت شخصیت در Shazam!

همه اینها برای نقش های صفحه نمایش استرانگ جنجال و خصومت نبوده است. در Kingsman: The Secret Service و دنباله آن ، Kingsman: The Golden Circle ، Strong بخشی از مرلین ، یک نماینده Kingsman و متخصص فنی است که در کنار چندین عامل اصلی سرب کار می کند.

ماریون کوتیلارد - شوالیه تاریکی طلوع می کند
ماریون کوتیار بروس وین را در فیلم تاریکی شوالیه گتی تصاویر را خیره کرد

ماریون کوتیلارد فقط در یک فیلم DCEU یک نمایش داده است ، اما او این کار را به حساب آورد. در فیلم The Dark Knight Rises ، او به عنوان میراندا تیت زیبا و مرموز ، مجری در هیئت مدیره وین شرکت ظاهر می شود. پس از نزدیک شدن به بروس وین ، او خود را فاش می کند که تالیا الغول ، دختر ره القول تروریست بین المللی و متحد نامتعارف بتمن است.

سایر قسمت های رزومه بازیگری کوتیلارد چندان شرورانه نیست ، اما او با بازی در سایر حماسه های کریستوفر نولان ناآشنا نیست. او همچنین به عنوان مال ، همسر بیگانه Dom Cobb لئوناردو دی کاپریو ، در ابتدای بازی نقش اساسی داشت. در سال 2009 ، هنگامی که بیلی فرشتت را در دشمنان عمومی مایکل مان به تصویر کشید ، کوتیلار نقش مهمی را بازی کرد. این نقش وی در مقابل جانی دپ ، جان دیلینجر ، به عنوان علاقه عشق به سارق معروف بانک و همدستان گاه به گاه ، قرار گرفت.

Cotillard همچنین در میان جوایز بسیاری که دارد جایزه اسکار را به دست آورد ، افتخار بهترین بازیگر زن در سال 2008 را به خاطر تصویربرداری از خواننده فرانسوی ادیث پیاف در فیلم La Vie en Rose کسب کرد. این نخستین باری بود که یک بازیگر فرانسوی مجسمه را از زمان دریافت سیمون امینتور برای اتاق در بالا ، مجسمه را به خانه برد.

تام ویلکینسون - بتمن آغاز می شود
تام ویلکینسون یک غواصی عمیق به اسطوره های بتمن Getty Images زد

به اندازه کافی عمیق درون کانون بتمن حفر کنید و با نام کارمین "رومی" Falcone روبرو شوید. فالکون به عنوان یک دشمن صلیبی صلیبی بلکه یکی از دوستان خانواده وین بود ، رئیس سندیکای جنایت خود بود و مواد مخدر را در خیابان های شهر گاتهام شیوع می داد. در بتمن کریستوفر نولان ، بتمن آغاز ، این تصویر از فساد توسط تام ویلکینسون - بازیگر شخصیت کهنه کار با بیش از 100 اعتبار به نام او - زنده شد. او با فیلم The Green Hornet در نقش جیمز رید ، بزرگوار روزنامه و پدر شخصیت عنوان ، فیلم دیگری بر پایه کتاب طنز را به نوبت تبدیل کرد.

Batman Begins تنها حرفهای ویلکینسون به عنوان یک رئیس کلاهبرداری نیست - او همچنین لنی کول بی پروا را در RocknRolla در کنار مارک استرانگ ، یکی دیگر از ساکنان جهان DC بازی کرد - اما همه نقش های ویلکینسون از تنوع تهدیدآمیز نبودند. وی در مینیاتورهای تلویزیونی The Kennedys ، پدرسالار خانواده ، جوزف کندی ، سرلشکر را به تصویر کشید و در هتل بهترین اگزوتیک ماریگولد ، وی گراهام داشوود را بازی کرد ، مردی که در اواخر عمر به هند سفر کرده بود تا رازهایی را که دوست داشت ، آشتی دهد. سالها پنهان

هری لنیکس - مرد فولادی
هری لنیکس دو چرخش در دنیای کمیک DC Getty Images گرفت

هری لنیکس به عنوان ژنرال کالوین سوانویک ، مردی که رئیس فرماندهی شمال ایالات متحده هنگام ورود کشتی سیاه صفر به زمین در مرد فولاد بود ، در دنیای دی سی حضور پیدا کرده است. در زمان بتمن در مقابل سوپرمن: سحر عدالت ، ژنرال سوانویک ارتقاء چشمگیری به وزیر دفاع ایالات متحده داده بود و سعی داشت به سوپرمن کمک کند تا روز رستاخیز را شکست دهد.

لنیکس نقشهای مختلفی را در زیر کمربند خود دارد ، از جمله این موارد بیشتر در قلمرو علمی تخیلی است. در Matrix Reloaded و Matrix Revolutions ، این بازیگر کهنه کاراکتر شخصیت جیسون لاک ، فرمانده نیروهای صهیونیون را به دست گرفت که روش های سفت و محکم محافظت صهیون از نیروهای متجاوز ، اغلب او را در تضاد با مورفئوس قرار می داد.

بومی شیکاگو نیز توانایی های علمی تخیلی خود را به تلویزیون برده است. در Dollhouse ، لنیکس با بوید بازی کرد

لانگتون ، پلیس سابق که دستیار اکو (الیزا دوشکو) بود و سرانجام فارغ التحصیل شد به ریاست امنیت سازمان. فراتر از آن ، لنیکس دارای سابقه طولانی در کار تلویزیونی است که شامل شش قسمت اجرا شده توسط ER به عنوان دکتر گرگ فیشر در فصل سوم نمایش است. لنیکس در سریال دیگری با مضمون پزشکی ، Diagnosis Murder ، به عنوان عامل ران واگنر ظاهر شد و در ششمین فصل 24 ، وی با بازی ولید الرضانی ، مدیر منطقه ای یک گروه طرفداری مسلمان بازی کرد.

جکی ارل هیلی - نگهبانان
جکی ارل هیلی کاملاً رورشاخ را در Watchmen Getty Images گرفت

مطمئناً ، دکتر منهتن تمام مطبوعات را بدست می آورد ، اما بدون Rorschach ، آیا Watchmen تقریباً یکسان بوده است؟ احتمالا نه. مردی که شخصیت اقتباسی آلن مور را با اقتباس صفحه بزرگ زاک اسنایدر به زندگی آورد ، جکی ارل هیلی بود که برای اولین بار نام خود را به عنوان بازیگر کودک گذاشت.

اولین کار هیلی به عنوان بازیگر صدا در سریال های انیمیشن Wait Till Your Father Gets Home به عنوان صدای اصلی جیمی بویل - نقشی که سرانجام ویلی آامز به عهده گرفت. اما نقش مهم موفقیت او در نقش بازی بیلی بیس بال کوچک لیگ و پسر بد محله ، کلی لیک در فیلم The Bad News Bears بود ، نقشی که وی در یک جفت عاقبت از او جبران می کرد.

پس از پایان روزهای خرس ، هالی برای مدتی از کانون توجه قرار گرفت و نقش ها را در اینجا و آنجا انتخاب کرد تا اینکه وی به عنوان روانپزشکی ساکن Watchmen به زمین نشست. این امر با شروع بازی با نقش فردی فرد کروگر در راه اندازی مجدد 2010 A Nightmare در خیابان Elm ، فرصت های بیشتری را برای بازیگر کهنه کار باز کرد. هنگامی که نقش ریک متاکس ، متخصص نظامی و حریف اصلی شخصیت عنوان را بر عهده گرفت ، هیلی در نسخه دیگری در نسخه 2014 Robocop بازی کرد. اخیراً ، هیلی اودین کوئینکانون قدرتمند اما سایه دار را به تصویر کشید ، که هدف (در نهایت ناموفق) رسیدن به آنچه در توان داشت در شهر کوچک آنویل ، تگزاس ، در نمایش واعظ داشت.

زازی بیتز - بذله گو
Zazie Beetz Earl Gibson Iii / گتی ایماژ

با بازخوانی های بسیاری از افسانه بتمن ، این دلیل بر این است که نامزد اصلی Caped Crus Crusader ، جوکر ، باید داستان اصلی خود را بدست آورد. برای این منظور ، کارگردان تاد فیلیپس جوکر را برای ما به ارمغان می آورد ، که در آن شاهزاده دلقک جرم به عنوان یک کمدین شکست خورده نشان داده می شود که تصمیم می گیرد خشم خود را بر جهان بکشاند. اما یک بدبین روانی بدون علاقه عشق بالقوه چه خواهد بود؟ وارد Zazie Beetz شوید ، که نقش سوفی دوموند ، یک مادر مجرد را دارد که چشم آرتور فلک Joaquin Phoenix را به خود جلب می کند.

این نقش را در نظر بگیرید که کمی مضاعف برای Beetz باشد. او پیش از این با بازی در نقش Domino در Deadpool 2 ، در یک ویژگی Marvel ظاهر شده بود ، نقشی که قرار است در ویژگی های X-Force بعدی بازی کند. اما از نظر بیشتر بینندگان ، بیتز بیشتر به خاطر بازی در آتلانتا شناخته شده است. در این نمایش ، او نقش دختر ون ، دوست دختر و مادر را به فرزند خود بازی می کند.

برت کالن - بذله گو
کنتس برت کالن جامال / گتی ایماژ

تقریباً غیرممکن است که داستان بتمن - یا نامزد او - را بدون آنکه به توماس یا مارتا وین اشاره کنیم. در جوکر ، پدرسالار خانواده وین توسط برت کالن بازی می شود ، در اینجا کاندیدای شهرداری که ممکن است پدر آرشه فلک یاکر باشد. این اولین بار نیست که کالن در برخی از مسابقات شهر گاتهام شرکت می کند: این بازیگر در فیلم The Dark Knight Rises یک کنگره ناشناس بازی کرد.

در حالی که کالن دارای لیست طولانی اعتبارات است ، بسیاری از نمایش های او روی پرده کوچک ظاهر شده اند ، از جمله نقش های کوچک در فیلم های Incredible Hulk و M.A.S.H. اخیراً ، مخاطبان ممکن است کالن را در فصل 3 کارآگاه واقعی به عنوان جرالد کیند ، وکیل ولسوالی که سرپرستی حوادث ناپدید شدن های ویل و جولی پورسل را عهده دار بود ، دیده باشند. این فقط یکی از تعدادی از نمایش های قانون و نظم او بود که در آن حضور پیدا کرد و به همراه استراتی در مورد نارکو ، شخص مورد علاقه و حضور مهمان در CSI رفت.

Frances Conroy - بذله گو

  • سارا کریمی