اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

آنها می دانند چه می کنند

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۲ ب.ظ

ستاره های پیاده

با توجه به اینکه تلاش برای فیلمبرداری از زندگی واقعی روزانه در یک فروشگاه پیاده رو منجر به برخی تلویزیون های خسته کننده می شود ، جای تعجب ندارد که کالاهایی که می بینید در فروشگاه پیاده طلا و نقره در نمایشگاه آورده شده اند مورد تأیید قرار گرفته اند. از قبل اعطاء این بدان معنا نیست که کالاها از تولید کنندگان گیاهان هستند. در واقع ، مدیر فروشگاه طولانی مدت تراویس بنتون به لاس وگاس Review-Journal گفت که کارگزاران وی "موارد منحصر به فرد را ردیابی می کنند و آنها را به تولیدکنندگان نشان می دهند که تصمیم می گیرند لیاقت پخش داشته باشند یا نه.

یکی دیگر از کارمندان فروشگاه ، روکو لاندی ، گفت: "هنگامی که کالایی به عنوان" مواد تلویزیون ممکن "شناخته شد ، فروشنده آن مربی نحوه عملکرد در هنگام دوربین است. برخی از افراد کالای خوبی برای فروش دارند اما در فیلم عصبی به نظر می رسد. بسته به شخص ممکن است چندین بار تلاش کند تا آن را به درستی دریافت کند ... تولید کنندگان کالاهای نمایش را از این نمایشگاه قطع کرده اند زیرا فروشنده نمی تواند "آن را با هم جمع کند" روی دوربین ، اما این اتفاق اغلب نمی افتد. "

برنت مونتگومری ، تهیه کننده اجرایی ، حتی اذعان کرد که این صحنه کمی فراتر از آن می رود. در مصاحبه ای با ادیسه ، مونتگومری گفت که آنها "اسکریپت هایی باهوش هوشمند برای تهیه اطلاعات ارگانیک به شخصیت ها دارند" و او در خرید چیزهایی که در صورت انجام این کارها مربی نمی شوند ، مربی شده است. وی همچنین گفت ، تیم تولید از پیش قیمت گذاری را با فروشندگان بالقوه خارج از دوربین مذاکره می کند "تا اطمینان حاصل کند که این افراد در واقع کالاها را با قیمت مناسب به فروش می رسانند ، در غیر این صورت آنها فقط سعی می کنند در تلویزیون باشند." این تا حدودی قابل درک است ، اما قطعاً چراغ جدیدی را در مورد تاکتیک های بدنام - و مرتباً فروپاشی - هریسون به وجود می آورد.

آنها در واقع در فروشگاه کار نمی کنند
ستاره های پیاده

فروشگاه معروف پیاده طلای جهانی و نقره ای در واقع توسط تراویس بنتون اداره می شود ، نه ریک هریسون یا مرحوم ریچ هریسون ، که بهتر به عنوان پیرمرد شناخته می شود. اما در واقع آنها فقط در بخش خصوصی و با مشتریانی که نسخه هایی را امضا می کنند و موافقت خود را به عنوان اضافی نمایش می دهند ، در فروشگاه نمایش می دهند. این مسئله گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی برای بنتون و سایر فروشندگان در زمین می شود ، اما بیشتر در این مدت در یک دقیقه.

طبق گفته Starcasm ، بخشی از دلیل عدم دسترسی خدمه Pawn Stars به ​​عموم مردم ناشی از "قوانین حفظ حریم خصوصی نوادا" است ، به ویژه با توجه به این واقعیت که مشتری های فروشگاه دائماً سعی در گرفتن عکس و فیلم از واقعیت دارند. ستاره هایی که می توانند با گرفتن تصادفی از آنها ، حریم خصوصی دیگران در مغازه را نقض کنند. این مسئله وقتی به آن فکر می کنید بسیار حس می کند ، زیرا چیزی به ما می گوید "هفت جمجمه در یک کیف دوقلوی" احتمالاً خیلی هیجان زده نمی شود که به طور اتفاقی در برخی از اینستاگرام تعطیلات وگاس ظاهر شود ، چه رسد به یک نمایش تلویزیونی خوب.

نمایش تولید در واقع تجارت را مختل می کند
ستاره های پیاده

بخشهایی از فروشگاه پیاده طلا و نقره معروف مشهور هنگامی که خدمه قسمت از Pawn Stars را شلیک می کنند ، به طور موقت در دسترس عموم قرار می گیرند. به گفته مدیر فروشگاه مغازه تراویس بنتون ، که به لاس وگاس نقد و ژورنال گفت ، "این ممکن است برخی اوقات به معنای واقعی وقفه در تجارت باشد." بنتون همچنین تخمین زده است که "یکی از صد نفر" که از طریق مغازه می گذرند ، واقعاً برای انجام کار در آنجا هستند. بقیه هم فقط طرفداران نمایش هستند. بنتون گفت: "فیلمبرداری دو تا پنج بار در روز ، دوشنبه تا جمعه انجام می شود." بنتون گفت ، و او تا شب قبل نمی داند "معمولاً حوالی ساعت 6 بعد از ظهر" ، آنچه خدمه تلویزیون برای روز بعد برنامه ریزی کرده اند.

اما قبل از اینکه فکر کنید GS Pawn برای بیرون رفتن از مشاغل خطر دارد ، این را بخاطر بسپارید که فروشگاه روزانه 4000 تا 5000 بازدید کننده را جذب می کند. ناگفته نماند که هریسون یک بار به لاس وگاس حالا گفت: "من در یک نقطه از زندگی خودم جایی هستم که اگر آن را دوست ندارم ، مجبور نیستم این کار را انجام دهم."

این فروشگاه اکنون یک جاذبه گردشگری است
ستاره های پیاده

به یاد داشته باشید که مدیر تراویس بنتون درباره اینکه 99٪ از مشتریان فروشگاه پیاده واقعاً فقط گردشگر هستند ، چه گفت؟ خوب ، هریسون در آن مصاحبه که در لاس وگاس اکنون برگزار شد ، تأکید کرد و ادعا کرد که فروشگاه وی با علائم "خوش آمدید به لاس وگاس" برای شماره یک جاذبه گردشگری غیر بازی در لاس وگاس رقابت می کند ، "و همچنین بازدید کنندگان بیشتری را به همراه می آورد. از سد هوور. "

و به نظر می رسد درست است. یک مرورگر برای Traveler خاطرنشان می کند که خطوط به طور مرتب در پیاده رو گسترش می یابند و گاهی اوقات می تواند "دو تا سه ساعت طول بکشد". اما بازدید کنندگان باید از این نکته آگاه باشند که اگر ساعت ها منتظر هستند تا نگاهی اجمالی به Pawn Star محبوب خود بیندازند ، شانس زیاد نیست. مسافر گزارش می دهد: "گاهی اوقات یکی از سوپر استارها از پشت (از جایی که آنها هر روز کاری را نمایش می دهند) بیرون می آید و حدود یک ساعت نگار نامه را امضا می کند." بنابراین ، به طرز جالبی یک تاس است که آیا انتظار طولانی یک فن فوق العاده با استفاده از شرح حال خود را پرداخت می کند ، اما سلام ، آیا این چیزی نیست که وگاس در آن چیست؟

ریک هریسون سال ها قبل از آنکه انتخاب شود ، پاون استار را به زمین زد
ریک هریسون

ریک هریسون با نام بردن از "فاحشه رسانه ای" می گوید که همیشه می دانسته است که قرار گرفتن در معرض تلویزیون برای تجارت خوب است. به همین دلیل او موافقت کرد که این نمایش را در فیلم 2 Insomniac کمدی مرکزی قرار دهد

003 و همچنین با بازی در یک مستند PBS در سال 2001 قبل از این ایده برای نمایش یک نمایش کامل بر اساس روزانه های فروشگاه جهانی پیاده طلا و نقره معروف مشهور جهان ساخته شد.

طبق گفته نیویورک تایمز ، کانسپت اصلی Pawn Stars در HBO آغاز شد ، اما پس از یک خلبان فاجعه بار و انقضای قرارداد وی ، هریسون به سمت Leftfield Productions ، شرکتی که امروز نیز نمایش را تولید می کند ، روی آورد. هریسون به استار تلگرام گفت: "من تصور می کردم یک نمایش به معنای تبلیغات رایگان و تبلیغات رایگان به معنای تجارت بیشتر است." اما هرکسون به من گفت که همه نمی خواهند کسی راجع به چهار بچه چاق در یک کارگاه فروشی تماشا کند. " چهارده فصل و میلیون ها دلار سود بعد ، هر کسی که هریسون را پایین آورد نمی توانست اشتباه تر کند.

Chumlee در ابتدا در این نمایش بازیگر نشده بود
چملی

با وجود مشکلات حقوقی ، Chumlee طرفدار محبوب Pawn Stars بسیار دور است. حتی هریسون ، که برجسته ترین نمایش در این نمایش به نمایش در می آید ، این را می داند ، همانطور که او زمانی به Star-Telegram گفته بود که گردشگران اغلب کالاهای Chumlee را انتخاب می کنند ، مانند "Chumlee for President T شرت".

اما Chumlee همیشه بخشی از برنامه نبود. او به لاس وگاس حالا گفت که این نمایش در ابتدا فقط یک هیجان خانوادگی بود تا اینکه آنها به دنبال یافتن یک نفر از بازیگران چهارم شدند. وی ادامه داد: "10 کارمند دیگر در مغازه حضور داشتند و آنها به دنبال نفر چهارم برای نمایش بودند و من با خودم فکر کردم ، خوب ، من تمام زندگی من این بچه ها را می شناسم. ما رفاقت خوبی داریم و من هم هستم. فقط به آنها خنده دار می شویم و با آنها شوخی می کنیم مثل آن که معمولاً انجام می دهیم ، و جلوی دوربین ها عصبی نمی شویم و به نوعی کار می کند. " و با "نوع کار شده" منظور او تبدیل شدن به یک میلیونر است. در همین حال ، آیا کسی حتی می خواهد حدس بزند که این 9 کارمند دیگر از چملی بیزارند؟

ریک با یک وضعیت آشفتگی ازدواج کرد
ریک هریسون

پس از آنکه هریسون با کارمند قانونی Deanna Burditt در سال 2013 ازدواج کرد ، تابلوها گفتند که این عشایر در یک نبرد حقوقی با همسر سابق Burditt ، ریچارد بوردیت ، که با قید وثیقه آزاد بود در حالی که انتظار دادگاه برای انواع اتهامات مربوط به جنس را داشت ، آغوش گرفتند. جای تعجب نیست که هریسون چیزهای خوبی برای گفتن در مورد سابق همسرش یا "تمام دیوانسالاری" سیستم حقوقی که به نظر وی خیلی طولانی طول کشیده تا بوردیت را به عدالت بیاورد ، نداشت.

هریسون در گفتگو با گلن بک در برنامه رادیویی خود (از طریق The Blaze) ، ادعا کرد که بوردیت مقصر تجاوز جنسی به یک دختر 16 ساله است ، اما در حالی که منتظر "ارزیابی روانی - جنسی" بود ، مجازات او را به مدت 4 سال به تعویق انداخت. هریسون ادامه داد: "این جنون سیستم حقوقی ماست" ، "اضافه کرد" اگر او DUI می گرفت ، [اگر بیشتر زندانی می شد [در زندان] وقت بیشتری را در زندان می گذراند. بوردیت سرانجام به جرم و جنایات خود به 1 تا 15 سال زندان محکوم شد که شامل "سوءاستفاده جنسی اجباری و مرتکب جنایات درجه سوم برخورد با مواد مضر برای یک خردسال" بود.

اولیویا بلک به دلیل برهنه بودن اخراج شد (نوع)
اولیویا بلک

عضو بازیگران پاون استارز ، اولیویا بلک ، بعد از عکس های برهنه از نمایش در ظاهر ، حیرت خود را در این نمایش از دست داد ، و کار قبلی خود را به عنوان الگویی برای SuicideGirls.com در معرض دید کار خود قرار داد. او بعدا فاش کرد که هنوز کارمند فروشگاه است ، زیرا واقعاً فقط جلوی دوربین ها "اخراج" شده است. هریسون جزئیات رسوایی را برای فاکس نیوز تأیید کرد و گفت: "من هرگز او را شلیک نکردم. او اکنون کار خودش را انجام می دهد. تازه این شرکت تولیدی نمی خواست که دیگر در آنجا کار کند. او در زندگی شخصی خود چه می کند ... کار اوست "

بلک حرفه بازیگری خود را از سر گرفت و گفته می شود که وی برای بازگشت دوباره در این نمایش شکایت کرد. اگرچه در طول RedAit AMA ، بلک این ادعا را رد کرد و دادخواستی را برای بازگشت به این نمایش نشان داد و نوشت: "من هنوز سعی می کنم به شرکت تولیدی نشان دهم که اگر برای عکسهای SG اخراج شدم ، طرفداران اهمیتی نمی دهند. من فقط دوست دارم شغل خود را برگردانم. فکر می کنم طرفداران [sic] بسیار بیشتر از آنچه که به آنها اعتبار داده شده بازتر هستند. " در نهایت ، بلک هرگز به این نمایش بازنگشت و حتی چند ماه بعد کار خود را در فروشگاه رها کرد. اشکالی ندارد ، اولیویا - ما هنوز شما را به عنوان یک دختر خودکشی دوست داریم.

این فروشگاه به دلیل ذوب سکه های مسروقه شکایت شده است
ستاره های پیاده

هنگامی که با یک امرار معاش با مردم سر و کار دارید ، واقعاً هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد. هریسون از این راه سخت یادآوری کرد در سال 2014 ، هنگامی که مغازه وی به دلیل ذوب کردن مجموعه سکه های طلا که مالک سابق ، دیوید والترز گفته بود ، توسط خواهرزاده خود دزدیده شده و به فروش رفته است ، متهم شد. طبق UPI ، والترز ادعا کرد که خواهرزاده وی برای مجموعه 50 هزار دلاری طلای 50 هزار دلاری وی 12375 دلار دریافت کرده است. و اگرچه مغازه های پیاده در نوادا در صورتی که صاحبان آنها بخواهند آنها را پس بگیرند ، موظفند وسایل خود را به مدت 30 تا 90 روز نگه دارند ، اما سکه های طلا مشمول آن قانون نیستند. متأسفانه از نظر والترز ، این بدان معنی است که مجموعه او زمانی که او آن را ردیابی کرده بود از بین رفته است.

سخنگوی فروشگاه ، لورا هرلوویچ ، نمای کاملاً نامتعارفی از اوضاع ارائه داد و به UPI گفت ، "اگر گریدر کسی نیست که ما به آن اعتماد کنیم ، پرونده ها باز می شوند و سکه ها ارسال می شوند تا ذوب شوند. این در اینجا بود. مطمئناً می دانم ، اما من هستم

اکثر مردم ذوب شده بودند. آنها آنچه را که والترز فکر می کرد ارزششان را ندارد ارزش نداشتند. "ما یقین داریم که کاهش ارزش باعث می شود حق رهایی از طرف خانواده خودش از بین برود.

  • سارا کریمی