اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

نیلفگارد بالا می رود

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۶ ب.ظ

این فقط بیش از سیری نیست. اگر تاریخچه نیلگگارد را در طول سه بازه زمانی The Witcher پیگیری کنید ، در واقع داستان یک ملت تحقیر شده را مشاهده می کنید که برای جلوگیری از شکوه گمشده اش ، هر چند به خشن ترین راه ممکن ، از خاکستر برخیزد.

در اوایل ، قبل از صعود ینفر ، نیلفگارد شوخی است. پادشاه آن ، فرگوس ، پول پادشاهی را به دختران و سایر تعقیب های بی پروا هدر می دهد. اخوان جادوگران امیدوارند که یک مأمور دادگاه بتواند فرگوس را تحت کنترل خود درآورد. درعوض ، بعضی اوقات ، حوالی داستان ژرال در قسمت سه ، شخصی که با نام اوسورپر شناخته می شود ، یک شورش را ترتیب می دهد ، فرگوس را سرنگون می کند و تاج می گیرد.

سلطنت Usurper افتخار زیادی برای نیلگگارد به ارمغان نمی آورد. وقتی یک ارباب نیلفگاردی در قسمت چهارم از شاهزاده خانم پاروتا خواستار ازدواج شود ، ملکه کالانته او را مسخره می کند و او را از دست خارج می کند. 12 سال بعد ، نیلفگارد انتقام خود را می گیرد. امری بین پسران چهار و هفت ، زمان جرالت ، پسر فرگوس تاج و تخت سلطنت نیلفگارد را به یاد می آورد و ارتش خود را برای تسخیر شمال می فرستد. این زمانی است که سینترا می سوزاند ، و چگونه Sodden به آخرین موضع ماژور تبدیل می شود.

حکایت دو ماگ
Fringilla در The Witcher

چهارده از 22 مژگ در Sodden ، جان خود را از دست می دهند ، به لطف یک جادوگری به نام Fringilla. در حالی که فرینگلا تا قسمت آخر نقش مهمی در این نمایش بازی نمی کند ، او نقش مهمی در نبرد نهایی دارد - و ظهور او همه تقصیر ینفر است.

سالها قبل از به دست گرفتن اسورپور ، اخوان جادوگران می خواهند Yennefer را به Nilfgaard بفرستند تا به عنوان مأمور دربار خدمت کند. آنها فکر می کنند شخصیت قوی ینففر کمک خواهد کرد که شاه فرگوس بی پروا را تحت کنترل خود درآورد و درک کند که اعزام ینفر به پادشاهی خانگی خود آیدیرن یک فاجعه سیاسی خواهد بود. سینترا ، کشوری که از مگس و الفها متنفر است ، شریک اصلی تجارت آیدیرن است. انتصاب ینففر ، به عنوان یک مگس با اجداد الیوی ، به آیدیرن به عنوان یک اذیت بزرگ توسط مقامات سینتران دیده می شود.

بنابراین ، اخوان تصمیم می گیرد که Yennefer را به Nilfgaard و Fringilla به Aedirn بفرستید. با این حال ، Yennefer مداخله می کند. پس از صعود ، ینففر از زیبایی های تازه خود برای ارتباط با پادشاه آیدیرن استفاده می کند و در پایان جای خود را به فرینگلا می دهد.

فرینگلا به جای او به نیلفگارد می رود. بیش از 30 سال بعد ، او هنوز در آنجا است. در حقیقت ، فرینگلا به جای متوقف کردن فتح امیر ، طرف خود را می گیرد. به همین دلیل او در خط مقدم Sodden قرار دارد: او دهه ها متحد نیلفگارد بوده است. اگر Yennefer به سادگی آنچه اخوان المسلمین خواسته بود و به محل نیلفگارد در محل Fringilla رفته بود ، هیچ یک از مرگ در Sodden اتفاق نمی افتاد.

پادشاه فولتست به نجات
کینگ فولتست در فیلم Witcher

به طرز شگفت انگیزی ، مژدها - همانهایی که زندگی می کنند - موفق می شوند Sodden را نگه دارند تا اینکه از یکی از پادشاهی های شمالی به یاری برسند. آیا می دانید آن پادشاهی که می آید ، سوار اسب سفیدی با لشگری در پشت سر او می شود؟ این پادشاه فالستر از تمریه است ، و اگر آن نام آشنا به نظر برسد ، باید. شما قبلاً با او ملاقات کرده اید

دشوار است بدانید که Foltest در "خیلی بیشتر" حضور دارد - او فقط یک ثانیه روی صفحه است - اما این همان پادشاهی است که جرالت در "Betrayer Moon" ملاقات کرد. آیا می دانید ، مردی که به همراه خواهرش خوابیده است ، که پس از آن درگذشت و زایشی را که ژرالت مجبور به جنگیدن بود به دنیا آورد؟ بله ، او

فولتست با تشکر از تریس مریگولد ، مگس اختصاص داده شده به دربار خود ، که به نظر می رسد در نبرد Sodden درگذشت (گرچه اگر این نمایش کتاب را دنبال کند ، کمی پیچیده تر از آن است). شاه هنوز تریس را مدیون کمک به جرالت برای نجات دخترش است. این خیلی بد است که او وقت شیرین خود را برای رسیدن به آنجا گذراند.

آیا ینففر مرده است؟
ینففر در سوددن

"خیلی بیشتر" روی یک زن و شوهر از راه اندازها به پایان می رسد. سیری و جرالت برای اولین بار با هم ملاقات می کنند و مهمتر از همه ، به نظر می رسد که ینففر ناپدید شده است. پس از رونق بخشیدن به برخی از جادوهای اصلی ارتش نیلگگارد ، ینفر کمابیش از بین می رود. آخرین چیزی که از او می شنویم ، تیسایا با نگرانی نام او را صدا می کند.

با توجه به اینکه "خیلی بیشتر" به وضوح مشخص می کند که استفاده از جادوی قدرتمند می تواند فرد را بکشد ، این امر باعث زنگ خطر می شود. در قسمت شش هشدار Borch Three Jackdaws را بخاطر داشته باشید که جرالت هرچقدر هم که سعی می کند او را حفظ کند ، ینفر را از دست می دهد ، و چیزهایی برای جادوگران مورد علاقه ما به نظر نمی رسد.

زیاد نگران نباشید. Yennefer بازیگر اصلی کتابهای Andrzej Sapkowski است و مگر اینکه این نمایش قصد داشته باشد کاملاً رادیکال از مواد اصلی خود منحرف شود (که با توجه به اینکه تاکنون این نمایش تا چه اندازه معتبر بوده است ، بسیار تعجب آور خواهد بود) جادوگری باید در فصل دو ظاهر شود. . شاید کمی طول بکشد - به نظر می رسد جستجوی Yennefer یک نقشه عالی برای شروع ماجراجویی بعدی باشد - اما تقریباً مطمئن هستیم که او در آنجا حضور خواهد داشت.

شفا دهنده اسرارآمیز
ویسنا در The Witcher

بیایید در مورد دیدگاه های جرالت صحبت کنیم. در حالی که ینففر در حال دفاع از شمال از پیشرفت نیلگگارد است ، جرالت بیشتر قسمت های فصل را در پشت سبد یونجه می گذراند و از گذشته های خود رنج می برد.

بزرگترین افشاگری برای بیرون آمدن از آن بینش ها این است که ویسنا هنگام پسر کوچک ، جرالت را بزرگ کرد. در حقیقت،

در حالی که نمایش آن را کاملاً واضح و واضح نمی کند ، لورچر Witcher دیکته می کند که ویسنا مادر بیولوژیکی جرالت است. ظاهراً هر جادوگری با استفاده از جادوگری نابارور می شود - به یاد داشته باشید ، ینففر به عنوان بخشی از عروج خود به زور عقیم شد - و مشخص نیست که ویسنا حتی در مدرسه در آرتوزا شرکت کرده باشد.

ویسنا مدتها از ژرالت مراقبت نمی کرد. هنگامی که او هنوز جوان بود ، او را در Kaer Morhen ، جایی که Witchers زندگی می کند و آموزش می دید ، رها کرد. در "خیلی بیشتر" ، ژرالت برای اولین بار در دهه ها در صحنه ای با مادرش چهره در چهره ای روبرو می شود که در طی آن او زخم های جرالت را شفا می دهد و می رود ، و جرالت را ترک می کند تا به تنهایی با سرنوشت خود مقابله کند. این می تواند جادویی باشد یا فقط توهم باشد ، اما اینکه ویسنا واقعاً برای دیدار با جرالت بیاید یا خیر ، می توانید جزئیات بیشتری را در مورد کودکی ویچر در فصل دو انتظار داشته باشید.

معرفی وسیمیر
Vesemir در بازی ویدیویی The Witcher 3

چهره مهم دیگر که در دیدگاههای ژرالت معرفی شده است ، وسزمیر است. پس از ناپدید شدن Visenna ، این وسیمیر است که به کمک Geralt کمک می کند ، و Geralt نام خود را چند بار در حین هذیان ناشی از سم اعلام می کند.

Witcher توضیح نمی دهد که چه کسی وسامیر است ، اما طرفداران حق رای دادن او را به خوبی می شناسند. وسرمیر مانند جرالت ، جادوگر است. او در قلعه witcher ، Kaer Morhen زندگی می کند و یکی از قدیمی ترین و محترم ترین اعضای برادری است. با تشکر از یک ماجراجویی گذشته که از بین نرفته است ، وسزمیر بندرت Kaer Morhen را ترک می کند. با این حال ، او یکی از بهترین مربی هایی است که ویچرها دارند - او به همین دلیل است که جرالت با شمشیر بسیار خوب است - و او به عنوان یک شخصیت واقعی پدر به ژرالت عمل می کند.

حداقل ، در کتاب ها اینگونه است. Witcher احتمالاً چند تغییر در داستان ایجاد می کند ، اما فینال فصل در حال حاضر قطعات اصلی را در کار خود قرار داده است. انتظار دارید وسیمیر در فصل دو ظاهر شود.

مسائل خانوادگی
سیری جرالت را در آغوش می گیرد

در نهایت ، فصل اول سریال The Witcher در حدود سه نفر است که در تلاش برای یافتن خانواده هستند. هر خانواده فقط نه. خانواده درست ما آن را تا فینال نمی دانیم ، اما جرالتی که در ابتدای نمایش با آنها ملاقات می کنیم توسط مادرش رها شد. ینففر توسط والدین فرزندانش به فروش می رسد و از داشتن توانایی فرزندان محروم می شود. خانواده سیری در همان قسمت اول کشته می شوند.

هر یک از این شخصیت ها این فرصت را دارند که در طول فصل خانواده جدیدی پیدا کنند و هرکدام آن را رد می کنند. Yennefer برای داشتن قدرت بیشتر ، زندگی راحت با Istredd انجام می دهد. سیری می توانست با خشک کن های بروکیلون یا خانواده مهربانی در جنگل مستقر شود ، اما چیزی او را به جلو می برد. جرالت مقابل رنفی مخالف است و در نهایت جاسیر را دور می کند (اگرچه ما احساس می کنیم که سرخپوشان غیرقابل تحمل سرانجام برمی گردد).

درعوض ، سه قهرمان ما در یکدیگر آسایش پیدا می کنند. خواه ینفر بخواهد این موضوع را بپذیرد یا نه ، او و جرالت یک رابطه عمیق و معنی دار دارند. سرانجام جرالت و سیری ، که با سرنوشت پیوند دارند ، دیدار می کنند. در کتابها ، این سه گانه یک خانواده هسته ای نابسامان است که جرالت پدر و سییری را بازی می کنند که ینیفر در آن کودکی که از نظر فنی نمی تواند داشته باشد. نمایش هنوز در آنجا حضور ندارد ، اما اگر توجه داشته باشید ، کاملاً مشخص است که کجا می رود

  • سارا کریمی