اسنپ فیلم رسانه رساندن خبر های فیلمی به شما

یکی از شکایات رایج در مورد فصل اول The Witcher این بود که خیلی کوتاه بود. این نمایش فقط در هشت قسمت به طول انجامید و داستان پیچیده و پرشکوه آن ، بیش از چند عضو مخاطب را سردرگم کرد. با قضاوت در مورد انتشار مطبوعات اخیر نتفلیکس که کارگردانان برای هر قسمت از فصل دوم را اعلام می کند ، ما دوباره با آن فصل کوتاه گیر افتاده ایم.

مطبوعاتی چهار کارگردان را اعلام کرد که هریک از آنها دو قسمت از فصل 2 را کارگردانی می کنند. بنابراین ، مگر اینکه نتفلیکس سریال های زن و شوهر را مخفی نگه دارد ، به نظر می رسد در فصل دو هشت قسمت خواهیم داشت. استفان سورجیک ، که کارگردانی اپیزودهای دیگر نمایش های نتفلیکس مانند جسیکا جونز ، آکادمی چتر و دااردویل را بر عهده دارد ، دو قسمت اول را اداره خواهد کرد. سارا اوگورمن ، که کارگردانی چند قسمت از نفرین را نیز دارد ، قسمتهای سه و چهار را کارگردانی خواهد کرد.

Geeta Patel (سوپراستور ، جادوگران) قسمتهای شش و هفت را کارگردانی خواهد کرد ، و اد بازالگت (Doctor Who، The Last Kingdom) قسمت پنجم و فینال را کارگردانی خواهد کرد. Lauren Schmidt Hissrich Showrunner هنوز هم در حال نظارت بر Witcher است و در بیانیه مطبوعاتی می گوید "به دست این کارگردانان موفق ، ما از دیدن این داستانهای جدید هیجان زده می شویم."

نمایش دهنده Witcher فصل 2 و بعد از آن را طعنه می زند
لورن اشمیت هیستریش چارلی گالی / گتی ایماژ

لورن اشمیت هیسریش در گفتگو با CinemaBlend اظهار داشت: فصل Witcher 2 فقط روی شخصیت ها و توطئه های نمایش داده شده در فصل 1 گسترش می یابد: "البته این فصل وزن زیادی را به همراه داشت زیرا شما در حال تنظیم تمام دنیا هستید. برای تنظیم همه کاراکترها ، باید سیاست را تنظیم کنید ، باید شروع کنید به درک اینکه یک witcher چیست و چه کاری انجام می دهند و چگونه در پویایی جهان تغییر می کند. فصل اول وزن زیادی را تحمل می کند ، اما موارد بسیاری وجود دارد که ما در این فصل برای تنظیم رویدادهایی انجام دادیم که می دانیم می خواهیم در فصل 2 و بعد از آن اتفاق بیفتد. "

در گفتگوی جداگانه با GamesRadar ، هیسریچ درباره این اظهارنظرها دوبرابر شد و گفت "همه روابطی که در فصل 1 برقرار کرده ایم در واقع در فصل 2 شروع می شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: "آنچه که در مورد فصل 2 بسیار جالب است ، می توانم به شما بگویم ، این است که ، در آنچه که ما نوشتیم ، داستان بسیار متمرکز تر می شود. درایو قوی تر در داستان وجود دارد [...] شخصیت ها شروع به ملاقات و تعامل می کنند. بعضاً خوب پیش می رود. گاهی اوقات خوب پیش نمی رود. اما همه نوع بلوک های ساختمانی که ما برای جهان برپا کرده ایم ، نوعاً شبیه این است که سرانجام شروع به جمع آوری چیزهایی با هم می کنیم.

هیسریچ همچنین گفته است که او هفت فصل از این سریال را دارد که از آن نقشه برداری شده است ، بنابراین خیلی خوب ، خیلی خوب Witcher برای آینده وجود دارد ... اگر نتفلیکس تصمیم به ساختن آن بگیرد.

توصیه شده
بعدی
پایان The Witcher توضیح داد
ینفر در فیلم The Witcher
توسط کریستوفر گیتس / دسامبر. 23، 2019 2:24 EST / بروزرسانی شده: 2 ژانویه 2020 2:12 بعد از ظهر EST

Netflix's The Witcher از قول خود در مورد شکار هیولا بسیار فانتزی لذت می برد ، اما دنبال کردن آن همیشه آسان نیست. این نمایش در چندین دوره زمانی مختلف برگزار می شود. این سه شخصیت پیشکسوت است که هیچکدام از آنها در یک صحنه مشترک نیستند. این دقیقاً به همان اندازه Game of Thrones سیاسی است ، اما جناح های متخاصمی حتی برای پیگیری وجود دارد و نام هر کسی غیر ممکن است.

اگر آن را به پایان فصل اول رساندید - و اگر اینطور نیست ، توجه داشته باشید که این پر از اسپویلر است - و احساس گم شدن کمی کنید ، این تقصیر شما نیست. قاره یک مکان عجیب و غریب است ، و حس کردن همه اینها - به ویژه اگر هرگز کتابهای Andrzej Skaposki را نخوانده باشید یا بازی های ویدیویی CD Projekt Red's Witcher را بازی نکرده باشید - کار ساده ای نیست. Witcher ایده های جذاب بسیاری را برای فصل دو تنظیم می کند (که خوشبختانه در حال حاضر یک حرکت است) که باید بسیار ساده تر باشد ، اما باید بدانید که چگونه فصل یک به پایان رسید تا از بهترین نتایج استفاده کنید. در اینجا آنچه شما باید بدانید وجود دارد.

جدول زمانی Witcher ، توضیح داد
پیش از صعود ینفر در The Witcher

احتمالاً قبلاً این موضوع را انتخاب کرده اید ، اما Witcher در سه جدول زمانی جداگانه پخش شده است ، و برای درک مطلب باید بدانید چه اتفاقی افتاده است. این نمایش شروع به رها کردن نکاتی درباره ساختار غیر متعارف آن از اوایل قسمت دوم می کند و تقسیم جدول زمانی را در قسمت چهار کاملاً واضح می کند ، اما هنوز کاملاً مشخص نیست که چقدر زمان بین قسمت ها می گذرد (این به کسی کمک نمی کند که غیر از به نظر می رسد سیری - حتی شخصیت های معمولی انسانی نیز زیاد پیر نمی شوند).

زمان ینفر در آکادمی جادو در آرتوزا و 30 سال حضور وی در دربار آدیرن پیش از هر چیز دیگر اتفاق می افتد. هنگامی که ملکه کلیس و نوزادش می میرند و ینفر تصمیم می گیرد که استقلال بگیرد ، جرالت با او درگیر می شود. در قسمت پنجم ، آنها در همان جدول زمانی قرار دارند.

داستان ژرالت بعدی می آید و بیش از یک دهه ادامه دارد. جرالت تا زمانی که وارد بلاویکن می شود ، یک Witcher باتجربه است و به نظر می رسد چند ماجراجویی بعدی او در فاصله چند ماه با هم اتفاق می افتد - شهرت وی به سرعت رشد می کند ، اما نه به این سرعت. جرالت ابتدا در قسمت چهار از سینترا بازدید می کند. چه زمانی

او در قسمت هفتم باز می گشت ، 12 سال گذشته است ، یعنی قسمت های پنج و شش احتمالاً سالهای زیادی با هم فاصله دارند.

داستان سیری فقط حدود یک هفته طول می کشد و 12 سال پس از اولین بازدید ژرالت از سینترا آغاز می شود. در قسمت هفتم ، داستانهای ژرالت و ینفر تنها حدود یک هفته از داستانهای سیری عقب مانده اند. در پایان ، همه چیز در همان زمان اتفاق می افتد.

سرانجام ، همه با هم - تقریباً
Yennefer ، Geralt و Ciri در The Witcher

حتی اگر "خیلی بیشتر" ، قسمت آخر فصل اول Witcher ، در یک جدول زمانی کم و بیش متحد اتفاق می افتد ، شخصیت های ما تا انتها از مسیرها عبور نمی کنند. سیری بخش اعظم این قسمت را با یک مشترک ساده و دوستانه که پیدا کرد شاهزاده خانم منتقل شده در این زمینه را می گذراند ، می خواهد و سیری را به عنوان دخترش قبول کند.

در همین حال ، ژرالت قسمت را در همان اردوگاه پناهندگان که سیری در قسمت دو از آن بازدید کرده ، آغاز می کند ، جایی که یک بازرگان محلی در حال پاک کردن اجساد است. جرالت از تاجر از برخی هیولاهای زامبی مانند دفاع می کند ، اما در این روند زخمی می شود. بازرگان - که به نظر می رسد همسر مشترک است - جرالت را روی سبد خرید خود قرار می دهد و در حالی که Witcher به یک چشم انداز کوچک تسلیم می شود ، او را به سمت ایمنی می کشد.

ینففر ، که ماجراجویی او بیشتر قسمت را به خود اختصاص می دهد ، با 22 مژده دیگر در Sodden ، جایی که برای دفاع از شمال از ارتش نیلفگاردی می جنگند ، ایستادگی می کند. این جنگ وحشیانه و خونین با تلفات زیادی از طرفین است. پس از آن ، تیسایا جادویی خواستار ینفر می شود. سیری او را می شنود و به سمت جنگل می رود ، جایی که برای اولین بار با جرالت دیدار می کند. او از witcher می پرسد که Yennefer کیست ، اما قبل از او می تواند به اعتبار اعتبار پاسخ دهد.

  • سارا کریمی